עיצוב בתים בסגנון מודרני


מחפשים מעצב פנים? מעצבים את הבית? מי לא חולם על הבית המדהים שיהיה לו בעתיד? תכנון מושלם לאופן בו הבית שלנו ייראה, מבחינה חיצונית ופנימית. רק שלא משנה כמה כסף נרצה להשקיע בפרויקט, ברוב המקרים אין בידינו את הידע, הניסיון, או הסבלנות לדאוג לכל הפרטים הקטנים – אז במקרים כאלה אנחנו פונים למקצוענים בתחום שיעזרו לנו במשימה.

לא בטוחים היכן למצוא מעצבי פנים? לפניכם מידע שיעזור להכיר טוב יותר את תחום האדריכלות.

אדריכלות היא שם כולל לתחום אשר נחלק לכמה קטגוריות בינים: אדריכלות בניין כללית, עיצוב פנים הבית ותחום אדריכלות הנוף. בשלב הראשון, עושה אדריכל המבנה את עבודתו, אשר מעצב את הבניין המוזמן ואת כל חלקיו, תוך כדי התחשבות בשיקולים המשלבים בין מה שיפה למה ששימושי, ועורך את כל התכנונים שכל מבנה צריך, כגון מע' מים, חשמל וגז.

אדריכלי פנים תפקידם להפוך את חללי המבנה לארגונומיים וחינניים ככל האפשר, וזאת באמצעות בחירה טובה של הרהיטים, של פריטי הדקורציה ושל הקונסטרוקציה לפי הפונקציה הנפרדת של כל חלל – בית, מסעדה, חנות איזור מסחרי ועוד.

לבסוף, מעצבי נוף מופקדים על התאמת סביבת הבניין לתנאים בשטח ולהעדפות הלקוחות – החל מבחירה של סוג קרקע וצמחיה מתאימים, ועד לבחירה של אפשרויות ליצירת צל, יצירת פיצ'רים במים וצמחים, ושילוב של אסתטיקה עם פרקטיות.

רוצים מידע על עיצוב בתים?

עדיין לא מכירים אדריכלים? כדאי לשאול חברים טובים אם הם יכולים לתת לכם המלצה על אדריכל מסויים שיצא להם לשכור בעבר.

בזמן חיפוש איש מקצוע מהתחום, דרך ההתרשמות הטובה ביותר היא מעיון בתיק העבודות.

אבל אין להסתפק בזה, בקשו לראות במו עיניכם שתיים או שלוש עבודות במבנים או סביבות שתוכננו על ידי האדריכלים שבהם אתם מעוניינים.

לבסוף, נסו להגיע עם רעיונות מוגדרים, אך תהיו גם מוכנים להתגמש ולאפשר לאדריכל להציע הצעות מקוריות משל עצמו.

הסתקרנתם? לכו לאתר האינטרנט וקבלו עצות ופרטים נוספים.

כתיבת תגובה