פילאטיס מכשירים ושריפת שומנים

לא משנה כמה החיים לחוצים, חייבים לפנות חלק מהזמן ביממה לעשיית ספורט, כדי שהגוף יהיה חזק ובריא. לצד עם ארוחות מזינות, צריך להזיז את הגוף בכל הזדמנות אפשרית, אפילו אם זה עלייה במדרגות במקום עלייה במעלית. כדי שהפעילות הגופנית תהיה נכונה ולא לחינם, רצוי לקחת מאמן כושר פרטי ולעשות כל מה שהוא אומר.

אימון לצד מאמן כושר פרטי הופך פעילות גופנית לא טובה לפעילות טובה והוא העזרה הטובה ביותר לכל מי שפעילות גופנית היא לא התחום שלו. מאמן כושר פרטי שקיבל את ההכשרה הנכונה שצריך לשלב בין מספר אימונים, כי לכל אחד יש מטרה שונה. הגוף דורש טיפול בכמה דברים: סיבולת לב ריאה, שומנים ושרירים, ולשם כך צריך לשלב אימונים שמגבירים דופק ואימונים שמחזקים שרירים.

מי שלא מתייאש בקלות משגרה יכול למצוא לו שני אימונים בלבד, כמו תרגילי כוח והליכה או פילאטיס וריצה. מי שמעדיף גיוון ואתגרים חדשים, יכול למצוא שלל חוגים, ביניהם זומבה, שהגיע לתודעה לא מזמן, קיקבוקסינג, ספינינג ועוד.

אחד האימונים המומלצים ביותר בקרב מאמני כושר הינו פילאטיס בגלל כל היתרונות שלו (שיפור יציבה, חיזוק רצפת אגן, הגמשת השרירים ועוד) ובגלל שכולם יכולים לעשות אותו, גברים ונשים בכל גיל. כמעט כולם יודעים מה זה פילאטיס והוא אימון פופולארי מאוד אך כדי לבצע אותו בצורה הנכונה צריך עזרה של מאמן כושר פרטי או מדריך בחוג.

מאמן כושר פרטי שהוכשר להעביר אימון פילאטיס יגיע עד ביתו של המתעמל שהזמין אותו ובנוחות הבית יעזור לו. זה אחד היתרונות שיש למאמני כושר אישיים- העובדה שהם מגיעים אל המתאמן במקום שהוא יטרח ויצא מהבית.

יש פילאטיס מכשירים ופילאטיס מזרון ואפשר לתמרן בין שני הסוגים אבל כדאי לבחור רק באחד ובו להתמיד כדי שתהיה שגרה ומסגרת. פילאטיס מכשירים הוא לא כמו מפילאטיס רצפה בגלל שהאימון מתבצע על מכשירים מיוחדים וכבדים שעוזרים למתעמלים המתחילים לבצע את התרגילים ביתר דיוק וללא מאמץ נראה לעין.

פילאטיס הוא דבר שצריך להתרגל אליו ויכול להיות שבפעמים הראשונות תהיה הרגשה מוזרה מעט, כי התרגילים שעושים מותחים את גבול היכולת של השרירים. מתיחת הגבולות עוזרת להחזיר לשרירי הגוף את הגמישות שאיבדו וכך השחיקה של הגוף עם הזמן היא מינימלית.

כאמור, יש לשלב אימונים שיש להם מטרות שונות זה עם זה. על כן, במידה ובחרתם לעשות פילאטיס מכשירים או רצפה, חייבים לעשות גם אימון שעוזר לשרוף שומנים וקלוריות. דבר חשוב נוסף: חשוב לאכול ארוחות מזינות ובריאות!