עיצוב גינות יוקרה

כיום, ב-2016 אנו עדים לקו שונה ובעל אופי קצת אחר ממה שהכרנו בתעשיית העיצוב בשנים האחרונות. קודם כל יש לנו המון פתרונות שלא היו קיימים ושמאפשרים לנו נוחות מירבית, ובנוסף המון דוגמאות לאפשרויות עיצוב שונות שקיימות לנו. היום נסקור את כל הפתרונות ודרכי העיצוב וניתן גם כמה טיפים

עיצוב גינות יוקרה

העקרונות המנחים אותנו הם ברורים, מעט פריטים ועקרון המינימאליזם יקנה לנו תחושה יוקרתית, מרחבים שאינם עמוסים בפרטים הם הפתרון עבורינו, מעט = יותר, זו המשוואה. אז ממה במה להישתמש? מה מרכיב לנו את הגינה?

רצפות עץ דקים וסוגיהם

כיום עושים שימוש נרחב וגדול במיוחד בדקים ורצפות עץ, הם מאפשרים לנו לבנות שבילי הליכה נוחים ומיוחדים ביופים, וכמובן מופיעים תמיד באיזורי פינות הישיבה שלנו. השילוב המדהים של עיצוב גינות יוקרה עם דקים ורצפות עץ בהחלט נותן לנו משהו רענן ומיוחד. הסוגים הם: אורן, איפאה, קומרז, אגוז, אקליפטוס, במבוק, טיק, אירוקו וכמובן סינטטי או חצי סינטטי.

קצת על מטבחי-חוץ ופינות ישיבה

עוד ועוד גינות מאמצות לעצמן את הרעיון של מטבחי-חוץ, הרעיון הוא פשוט, יש לנו אופציה לבנות לעצמינו אי למטבח חיצוני כך שהוא יהווה פינת ישיבה, מקום עבור המזון ואחסונו. דבר אשר בהחלט יקל עלינו מבחינת הקירבה למטבח הפנימי בבית ויהווה תחליף נהדר במקרה שנרצה לארח בחוץ את האורחים שלנו או סתם לשבת להישתזף.

השוק של המטבחים צומח משמעותית בישראל בשנים האחרונות, גם עם כניסתן של חברות ויצרניות בינלאומיות לשוק המקומי וגם עם המעבר של נגריות או חברות מטבחים להציע גם פתרונות פרימיום ללקוחות אמידים. מטבחי יוקרה יהיו תמיד מעוצבים בצורה מוקפדת ואיכותית, יש הקפדה על כל פרט ושאיפה של מעצב המטבח לשילוב אופטימאלי בין אסתטיות, מאפיינים מתקדמים ומודרניים ויעילות אידיאלית בשימוש הפיזי במטבח.

לרוב עיצובים של מטבחים מודרניים

כיום על פי רוב מטבחים יוקרתיים מעוצבים בסגנון מודרני מאוד, אלו מטבחים בצבעים פחות שגרתיים שכוללים למשל אדום, אפור, שחור או לחלופין לבן לגמרי, מטבחים המעוצבים עם קווים מינימליסטיים אלגנטיים מאוד, פתרונות אחסון שלעיתים גדולים משמעותית מהמקובל (מגרה אחת ארוכה מאוד לעומת שתיים למשל), מטבחים יוקרתיים יהיו בנויים מחומרים מתקדמים ואיכותיים ביותר ורמת הגימור חייבת להיות כמובן ללא פשרות.

אם זאת, כפי שתוכלו לראות מטבחי יוקרה עדיין כוללים גם חברות ויצרנים המציעים מטבחים בסגנונות קלאסיים וחמימים יותר ולא רק מטבחי "הייטק" כפי שנפוץ לראות באולמות התצוגה. ישנם מגוון רחב של סגנונות, הנה למשל תמונה בקטלוג מטבחי יוקרה של אחד הפורטלים המובילים בישראל/

שימוש בחומרים משובחים

מטבחים יוקרתיים יכולים להיות עבור שפים מקצועיים וגם עבור טבחים חובבים בעלי אמצעים שפשוט רוצים את הטוב ביותר, אך נושא משותף לכל המותגים והסגנונות הוא שימוש בחומרים מעולים ומשובחים במיוחד. משטחי השיש או הקוריאן הם הטובים ביותר וכמו כן נפוץ לראות שימוש בנירוסטה מובחרת, עבודות הנגרות נעשות תוך שימוש בעץ מלא איכותי, הפרזולים ברמה הגבוהה ביותר וכמובן שיש להתקין את מכשירי החשמל והבישול המובילים. הכל במטבחי יוקרה משדר יוקרה ואיכות לא מתפשרת, מהחיבור הקטן ביותר ועד העיצוב הכולל.

חברות מטבחים או נגריות יוקרתיות

הגורמים השולטים בתחום של מטבחים יוקרתיים הן ללא ספק חברות מטבחים מוסדרות שחלקן אף מותגים בינלאומיים עם סניף ישראלי. חברות אלו מחזיקות אולמות תצוגה מפוארים ויוקרתיים באזורים כמו הרצליה פיתוח וכדומה. בנוסף, יש נגריות או חברות קטנות יותר מקומיות שמציעות מטבחי יוקרה בייצור עצמי אישי ושונה מהחברות הממותגות. האיכות של נגריית פרימיום יכולה בהחלט להיות ברמה הגבוהה ביותר, אך בכל מקרה היא תהיה חסרה את המיתוג והרושם של חברות מטבחי היוקרה הגדולות והמוכרות.

מטבחי יוקרה משלבים בין עיצוב מרהיב לפונקציונאליות מעולה, הם מעניקים את החוויה המלאה והמושלמת ביותר ממטבח – והמחירים כמובן בהתאם!

מבית אקרמן מטבחים – כל החברות והנגריות, וכל המחירים במקום אחד

ישנה תגובה אחת על “עיצוב גינות יוקרה

  1. פינגבאק: kreeate.com

Comments are closed.