רוצים לעשות צלוליטיס?

כולנו שואפים להראות יפים , הרי לא תמצאו שמחה יותר מרגשת לדוגמא מתספורת מיוחדת או בגד מעוצב ממה טוב עליך ומבליטים את החלק היפים שלנו (או אולי מסתיר את האזורים שמהם אנו פחות מרוצים), העניין הוא ש רוב הפעמים הגיל והגנים משנים אותנו, ובעת הזאת מתחילים לחשוב על יתרונות הרפואה אשר מציעה המון אפשרויות לשינוי כל חלק בגוף ואתו גם את הבטחון העצמי מבלי הצורך לעשות חור גדול מדי בהוצאות שלנו.

מה אתם צריכים לשאול כאשר רוצים לעשות צלוליטיס? וממה יש לדאוג להלן מספר טיפים שבעזרתם תוכלו לעשות טיפול את כל המידע.

חשוב מאוד לבקש לראות את עבודותיו של הרופא אליו הגעתם, כך יהיה יותר קל להתוודע ל יכולותיו ואף להתרשם מטיפול הצרת היקפים שהוא עשה בעבר.

נסו להשתדל שלט לנסות לבקר את התוצאות הטיפול שלכם ממש מיד אחרי שמורידים את התחבושת, חובה להמתין בסבלנות לאחר ימים ספורים הנפיחות תחלוף והאף יקבל צורה נהדרת .

ניתוחים באף- בשבוע לאחר ניתוח האף מומלץ מאוד לשמור על הראש מוגבה מעט כש רוצים ללכת לישון וזאת בגלל לצמצם מעט נפחיות מצטברת ולמנוע הצטברות נוזלים באזורים שסביב האף.

טיפולי לייזר- לאלו מכם אשר נעזרים ב משקפי ראייה חשוב שיהיו בידיכם עדשות ראיה מהסיבה ש אחרי ניתוח לא ניתן לשים משקפיים לתקופה של ארבעה שבועות לפחות.

ניתוחים בחזה- חשוב לא לעבור הקטנה בחזה לפני התחלת קצת דיאטה משום ש החזה משתנה בזמן הדיאטה וצורתו עוברת שינויים לפיכך תחילה לרדת במשקל ורק אחרי כן לגשת לעשות את הטיפול .

הרוב הגדול של המכונים מציעים הדמיות באמצעות מחשב בקשי מהמטפל שידגים לך איך תראו כשהסתיים הטיפול ואחרי מספר חודשים, ככה תהיי משוכנעת שבחרת במידה ובצורה הראויות.

כתיבת תגובה