עיצוב חדר אמבטיה בעת עיצוב בתים פרטיים בישראל

בתים פרטיים מאפשרים הרבה יותר אפשרויות עיצוביות לחלל חדר הרחצה. מה האפשרויות למי שיכולים להרשות זאת לעצמם – במאמר הבא.

עיצוב חדר אמבטיה נחשב נישה עיצובית בפני עצמה בתחום עיצוב הבית, כאשר מעצבים רבים נאלצים להתמודד עם שטח עובדה קטן מידות ועם פריטים רבים האמורים להשתלב בו יחדיו לנוחות בעלי הבית.

מי שקיבלו לידיהם עיצוב בית פרטי נושמים לרווחה גם בעניין של עיצוב חדר אמבטיה באותו הבית, שכן במרבית המיקרים מדובר על חדר גדול ביחס לזה של דירה ממוצעת, לרוב עד פי 2 בשטח הכולל ואף יותר, מה שמאפשר עיצוב הרבה יותר "מעניין" בנוסף לפרקטיות ונוחות עבור בעלי הבית וזהו יתרון משמעותי בעת עיצוב בתים פרטיים.

אם אתם בעלי בית פרטי שכזה ואתם מעוניינים לעצב את חדר האמבטיה מחדש (או מהיסוד) הרי מספר נקודות מפתח מעניינות שיכולות להוסיף לכל חדר רחצה שכזה:

מראה גדולה – אין כמו מראה גדולה הפרושה לאורך כל הקיר שמול האמבטיה עצמה. הדבר מאפשר צפיה בעצמכם בעת הרחצה כמו גם "להגדיל" את החדר שכן מראה מעניקה עומק ומימד נוסף לכל חלל בו היא נימצאת ובטח מראה גדולה לאורך קיר שלם או מרביתו.

ג'קוזי ומקלחון – אם כבר יש מקום אז כדאי לחשוב על אמבטיה ומקלחון עם אופציה של ג'קוזי וזרמי מים הן מהאמבטיה עצמה והן מהמקלחון עצמו. כיום יש אופציות ניפלאות לאפקט של ג'קוזי מנקודות שונות והנאה מוגברת מהשהייה בחדר הרחצה.

ספסל ישיבה – לא חייבים ממש ספסל, אך יצירת מקום בו ניתן לשבת תחת מי המקלחון המוזרמים מעל ראשכם מעניק תחושה של שהייה תחת מי מעיין גועשים ובטח כאשר מדובר בשילוב עם הסעיף הקודם.

תיחום בזכוכית – את שטח האמבטיה חובה לתחום בדלת הזזה עשויה זכוכית מחוסמת. הדבר יפה יותר לעין מאשר כזה של וילון פלסטיק ושימושי יותר הן מבחינת רמת איטום האמבטיה ובריחת המים מחוצה להם.

כיור כפול – במידה ויש שטח מספיק מומלץ על שני כיורים לבעלי הבית כך שלכל אחד יש מקום משלו לכלי הרחצה וארונית צדדית לפריטים שבשימוש שלהם. הדבר מוסיף יוקרה ונוחות בשימוש השוטף כמו גם פרטיות סימלית בין בני הזוג.

אלו רק נקודות קטנות לחדר אמבטיה גדול בבית פרטי. כמובן שישנן עוד נקודות שניתן להוסיף ואין ספק כי בית פרטי שווה השקעה בעיצוב חדר אמבטיה יוקרתי ופרקטי כאחד.

signup

מחפש חברת קידום אתרים מקצועית ? http://www.signup.co.il/ - פתרונות מקצועיים לעסק שלך !

כתיבת תגובה