עלות טרמוסטט לדוד שמש


חושבים שמים קרים במקלחת זה טבעי? אובד עצות? אם נשבר לך מהמצב הזה ואתה חושב לעצמך לא הגיוני שבחוץ כבשן והמים בבית קפואים כמו קרח. למה לסבול? יש דרך חכמה, פשוטה וחסכונית – ניצול חומה של השמש על ידי שימוש בדוד שמש. להשוואה והזמנת שירות – לחצו עליי.

כי חבל על הכסף שלך

התקנת דוד שמש תוזיל יותר משחשבת את חשבונות החשמל השנתיים בבית ואפילו בבסיסים צבאיים. תודה שזה נחמד לנצל את השמש לצורך חימום המים במקום להשתמש בגוף חימום חשמלי או אלטרנטיבות אחרות הזוללות כמויות גדולות של אנרגיה.

שימוש המוני בדוד שמש לא רק יתבטא בהפחתה בהוצאות אלא אף לצמצום בשימוש בחשמל. על ידי כך אנחנו מצמצמים את כמויות הזיהום בעקבות צריכה מוגברת ובכך מונעים דלדול של מקורות האנרגיה.

דוד שמש שוכב

כיצד זה פועל? איפה מתקינים את זה? למי זה מומלץ? פרטים בסיסיים על דודי שמש.

בארץ קיים חוק על פיו יש חובה לעשות התקנה של דודי שמש בבניינים החל משנות ה-80 (מלבד מגדלים שאין בהם די מקום). על ידי החלת חובה זו חוסכים כשלושה אחוז מצריכת האנרגיה הכלל ארצית.

פיתוח הדוד הינו ישראלי. יש אופציה אחרת?

את הדוד מציבים על גגות בנייני המגורים, או על משטחים אחרים שבהם אפשר לקבל חשיפה מתמדת של הקולטים לשמש. את מתקן הדוד מתקינים כשהקולטים מכוונים כלפיי הדרום.

הדוד מורכב ממיכל גלילי העשוי מתכת, אשר בתוכו מים, המחובר בצינור לקולטים. בתוך הקולטים נמצאים מערך מפותל של צינורות מים במסגרת מתכת מלבנית.

מסגרת הקולטים הסולאריים עשויה באופן שצלע אחת עשויה משטח זכוכית חלק ואילו יתר הפאות צבועות בצבע שחור, כאשר המטרה היא ללכוד כמה שיותר מהקרניים החמות. זו הסיבה שצריך לשמור ולוודא שהצד החשוף נקי מאבק.

הזמנת דוד מהסוג הנידון מומלץ לבית פרטי ואפילו במסעדות במדינות בהן ניתנת האפשרות לעשות שימוש במשאב הנגיש של האנרגיה הטמונה בשמש.

רוצים לשמוע מידע נוסף? לא מבינים למה בזבזתם עד היום? לעולם נקי יותר, כנסו לפורטל ותקבלו פרטים נוספים ממיטב נותני השירות.

כתיבת תגובה