צביעת חדרים והחדרים משתדרגים

אחרי כמה שנים, החדרים שלנו מתחיל לעייף אותנו, ולא במובן חיובי, וזה הזמן לשדרג אותם. מאוד פשוט להפוך חדר מיושן ומשעמם לחדר מודרני ויפה, וכל מה שצריך זה כמה ניקיונות, החלפות או תיקונים והרבה מגע של צבע לקיר ולרהיטים והחדר יהיה מושלם.

אפשר לבחור צבעים לבית בעזרת מניפות צבעים, אותן אפשר למצוא לא רק בחנויות הנבחרות לכלי עבודה וצבעים אלא גם באתרי האינטרנט של החברות המובילות, כך שאפילו לא צריך לצאת מהבית כדי לחפש את הצבע המושלם. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון דבר אחד: צבע לקיר נראה מעט שונה במניפת הצבעים ממה שהוא נראה אחרי שמורחים שכבה או שתיים שלו על הקיר.

צבעים לבית לכל מטרה, אם זה צבע לקיר או לרהיט מעץ או מתכת, מגיעים בשלל גוונים, והיום החברות המובילות מציעות צבעים באיכות גבוהה יותר מאי פעם שמעניקים גם הגנה ולא רק צבע.

הגיע הזמן לדבר תכלס. בחרו את החדר שאתם רוצים לשדרג קודם, תבחנו אותו היטב ותבדקו קודם כל אם צריך לתקן או להחליף משהו, כמו חלון ישן או תריסים קרועים, אריחי רצפה רעועים וכדומה. עדיף להתחיל עם העבודות האלה כדי להשאיר את העבודה הקלה – צביעת הרהיטים – לסוף.

צביעת חדרים יכולה להיות עבודה קשה אם לא עובדים בצורה מסודרת. לפני שאתם מתחילים, תכינו את החדר לקראת הצביעה- כסו את הרצפה ואת הפאנלים שמחברים בינה לבין הקירות בניילון, כדי שאלה לא יתלכלכו. אם אין לכם לאן להעביר את הרהיטים בחדר, כסו גם אותם כדי שלא יתלכלכו.

אחרי שבחרתם צבעים לבית בגוונים שאתם רוצים ומהסוג המתאים, אפשר להתחיל בעבודה. את הפינות של הקירות תצבעו עם מברשת ואת יתר השטח תצבעו עם הרולרים, כי קשה לכסות פינות של קיר עם רולר.

אם זו לא הפעם הראשונה שלכם, צביעת חדרים תהיה פיקניק, הרי כבר למדתם מה לעשות ומה לא לעשות. אם זו הפעם הראשונה, אולי כדאי שתראו איך לצבוע נכון לפני שאתם צוללים למים העמוקים. תוכלו לצפות בסרטוני הדרכה אונליין וללמוד ממקצוענים.