על בחירת יועצים ארגוניים

שנים רבות קיוויתי לפתוח חנות בענף האדריכלות. עקב כך, קרעתי עצמי וכיוונתי עצמי בשביל לפתוח חנות. אבל, מהר מאוד החלטתי שבשביל לנסוק גבוה כעוסק עצמאי, עלי ליצור שם איכותי ולארגן את הכספים באופן ראוי. ודאי, זה קשה לא להיות שכיר, אך גמרתי אומר להשיג זאת. ישנן דרכים שונות שיעדן להראות איך לעשות זאת.

בעידן הנוכחי, הרבה מאד בתי עסק מתלוננים שלא ניתן להריץ עצמם כהלכה ולהתפרנס. לכן, אין ספק שיותר ויותר חנויות וארגונים מרימים ידיים כל שנה. אבל גם אם נהגנו לחיות כך, בסיועו של ייעוץ כלכלי ניתן לשפר המצב.

ייעוץ ופיתוח ארגוני

השאיפה להקים מאפס ארגון הינה מפחידה, בגלל שזה כולל טרנספורמציה מהחיים הפשוטים כלא עצמאי. דהיינו, בעת שבעבר היה ברור שתכניס סכום כלשהו, כעוסק פרטי אינך מסוגל להסיק מראש כמה תכניס. בוא ונדגים: אם נגיד שביוני הרווחת חמישים אלף ₪ ועכשיו הבאת כסף לפועלים, היטלים ותשלומים נוספים. בשורה התחתונה, עשית לביתך מעט. זה מספיק טוב? לדעתי לא!

מהם הפתרונות? ע"י מאמן ארגוני פשוט יותר לפתוח עסק כראוי. בהתאם לכך, מאוד הכרחי לעשות זאת בשלב מוקדם, בכדי להבין את הכדאיות של החנות.

יועץ כלכלי

בשביל להגיע רחוק בעולם העבודה, כדאי מאוד להתמקד בפיננסים. בגלל זה, יש לשלוט בחשבונות. שריר וקיים, לפעמים מופתעים, ואע"פ כן צריך להיות מוכנים בסיוע מגוון כלים כגון למשל: אסטרטגיות ניהול, פלטפורמות שיווקיות, מכירתיות והכנת עובדים.

איך למצוא יועץ ארגוני

בשנים האחרונות, יש אינסוף יועצים המספקים שירותי ייעוץ. אבל, בשביל שתצליחו להצליח, ראוי להשיג צוות ייעוץ משופשף. אל תפחדו לבחון תגובות מקליינטים שונים, כך תוודאו שמדובר במומחים. לדוגמא – אפילו אם איש מקצוע מסוגל להוביל ל שינוי אמיתי, היועץ בלי הניסיון מסוגל ליצור בלגאן.

רוצים לדעת באיזה אופן להתקדם? הקליקו וקראו ב-יועצים ארגוניים וזכו למענה ראוי.

לסיכומו של דבר

ההליך אימון עסקי בא בשביל לתת למנהלים דרכים להתנהל כשורה גם בפן הפיננסי והן שיווקית, ע"מ להתייעל. ההליך מורכב מכמה גורמים:

מה שמצוי כעת – היועץ הכלכלי מוודא את הסיכוי של החברה, בשביל לראות את הצד החזק והשליליות של החברה.

אופני פעולה – הגדרת פתרונות מוכחים, במטרה לשכלל ולייעל את העסק.

אימון להצלחה – איש המקצוע נמצא עם הלקוח ומנצח עמו בעיות שונות, לדוג' שיפור מכירות.

נכון הדבר, אימון עסקי עולה כסף, אולם מבחינתי כדאי מאד להיעזר בו וכך להבין איך לנסוק גבוה, עקב כך שישנם זמנים בחיים שאכן גוררים התייחסות כלכלית אמיתית, כמו למשל החזר הלוואות. ועקב כך, הכרחי ללמוד איך לנהוג כהלכה.

ככה אני הבנתי כיצד להתקדם, אני מקווה בשבילכם שזה יקרה לכם.

למרות שהאופנים להוצאת Visa קשים ביותר בעשור האחרון, תודות לייעוץ ניתן לקבל גרין קארד ולשהות בניו יורק. אעפ"כ, יש למלא כהלכה את הקונסטיטוציות וככה להישמר היטב ממצבים לא נעימים כמו למשל סירוב. אני מקווה שלמדתם מזה, המון בהצלחה.

כתיבת תגובה