על מערכת של מנהל מערכות מידע שמעתם?

האתגר הניהולי – לפתוח חברה מאז ומעולם היא לא מטלה קלה, בכנות, אפילו לא קרוב, מעבר לתקציב היא מצריכה גם הבנה של התחום אליו שייכת החברה, מיומנות ניהולית ולבטח גם, מיומנות מקצועית. החלק שאפילו יותר מתסכל, הוא ההכרה שגם לאחר 2 שנים שהחברה ריווחית, הסאגה הכלכלית לא תמה.

איך ולמה, אתם תוהים? מהסיבה המאוד הפשוטה שאף אם פירמה מצליחה ושורדת את קשיי השנה הראשונה, הרי זה לא מספיק – מכיוון שכולנו מעוניינים להרוויח ולהצליח יותר מהמצב הנוכחי. בכל מקרה חשוב מאוד להפנים שככל שהארגון גדל, אפשרות השליטה של ההנהלה צונחת. אז מה יכול לסייע למנהלים לשלוט טוב יותר בחברה?

מנהל מערכות מידע – שווה לשקול!

למסעדות וכמובן גם לחנויות בגדים התחום הניהולי הוא בוודאות נוח יותר מאשר לחברות בינוניות וגדולות, ובדר"כ לא מצריך או דורש כלים או אמצעים טכנולוגיים. אך עסקים גדולים שמחזורם עד 150 מיליון, בדרך כלל זקוקים גם כדי לנהל טוב יותר את המתרחש בעסק וכמובן ע"מ לגדול ולהתפתח, עזרה וסיוע.

אילו אמצעים טכנולוגיים עושים למנהלים חיים קלים

תחום מופלא שהתפתח בשנים האחרונות, תחילה בחוץ לארץ, הוא הנושא של פיתוח הבינה העסקית; כלל הפיתוחים השייכים לתחום מערכות המידע נועדו לסייע למנהלים בעסק בתהליך הסקת המסקנות ובהגעה לתובנות משמעותיות בנוגע למתרחש בעסק שלהם.

השקעה באלמנטים כגון ניהול עסק, מערכות אחזור מידע או אמצעי ניתוח מערכות, הם דוגמאות קטנות לאופציות העומדות לרשות ההנהלה של העסק או הארגון. בכל אמצעי, כלי או תשובה טכנולוגית שתבחרו מהנושא של מערכות המידע תהנו מיכולות מקצועיות לדוגמת כריית מידע, התמודדות עם מסות ענק של נתונים, סנכרון בין נתונים ממקורות שונים ומקבילים בחברה וכו', ככה שמלאכת הניהול נהיית פשוטה יותר, וניתן עם חשיבה מושכלת והגיון בריא להפיק לקחים ולהשתפר.

כפי שכבר הבנתם, יש שפע של אמצעים חכמים לשכלול ושיפור תהליכים בארגונים, כך כל שנותר הוא להתחיל עם הצעד הראשון ולהתייעץ עם מומחים בנושא של בינה עסקית, שמסוגלים לעזור ולאפיין בצורה המקצועית ביותר את צרכי הדרג הניהולי ולהתאים עבורו את האמצעים המתאימים ביותר.

לפרטים ושאלות נוספות אתם יותר ממוזמנים להתייעץ עימי.

כתיבת תגובה