על שירותי עו"ד מקרקעין וחוזים משפטיים

מעולם לא פניתם לעורך דין? מהם דיני חוזים?

אף אחד לא ישמח להיות במצב בעייתי, אולם במקרים מסוימים אנו צריכים בדחיפות עורכי דין ממולחים. המקרה עשוי לקרות בגלל כתיבת צוואה ועשוי לקרות אפילו עקב חוזים עסקיים. על כל מקרה תמיד כדאי שיהיה לכם עורך דין מוסמך!

מעט מידע בנושא עורכי דין.

ניתן למצוא עורכי-דין רבים בארץ, והם מתעסקים בעניינים שונים; הכנת צוואות, רישום פטנט, נישואים אזרחיים ותביעות פליליות. שירותים משפטיים מתקשרים כמעט לכל נושא בחיים שלכם, לפיכך אפשר להניח שמתישהו בעתיד תזדקקו לעורכי דין.

מתי צריך נוטריון? רוצים עוד מידע אודות עו"ד מקרקעין?

עורכי-דין נוטריונים הם עורכי-דין לכל דבר עם הסמכה להעניק שירותים במיני עניינים מסויימים. באילו מקרים אנו צריכים שירותים נוטריונים? סתם לדוגמה, כשאנחנו שואפים להנפיק דרכון פולני, צריך קודם כל להראות הרבה מסמכים מתורגמים. לא כל סוג של תרגום הינו חוקי, שהרי חשוב שזה יהיה תרגום עם חתימת נוטריון. מקרה דומה נוסף, אם אתם קונים מנדל"ן, ההליך דורש להגיש חתימה של נוטריון מוסמך.

אין לכם עדיין עורכת דין? חייבים פתיחת חברות?

בחיינו קיימות מספר החלטות גורליות – סוג הקריירה שלנו, רופא המשפחה ואיך לא, העורך-דין שיטפל בנו כשנצטרך.

נמצאים בחיפוש אחר עורך דין מוסמך? זהו רעיון טוב לחפש המלצות מחברים ובני משפחה. ההמלצות האלה אובייקטיביות, ותדעו שלא מוליכים אתכם שולל.

כשאנו נפגשים בפעם הראשונה עם משרד של עורכי-דין, יש לוודא אם הוא בכלל בעל ניסיון בתחום רלוונטי. לא כל משרדי עורכי הדין יודעים להתעסק בכל השירותים המשפטיים. תביעות לשון הרע, סתם דוגמה, זה בכלל לא כמו ביטול דוחות מהירות. בגלל זה אין מנוס אלא להתעניין לגבי תיקים קודמים ולבדוק שאותו משרד עורכי הדין אכן מתמחה בתביעות כמו שלכם.

לאינפורמציה טובה על בחירת עורכי דין, חיזרו אלינו בהקדם למציאת את כל הפרטים והטיפים שחשוב שתדעו. אז יאללה לעבודה!

כתיבת תגובה