פינוי אשפה פנאומטי- פנוי אשפה נקי יותר וידידותי יותר לסביבה

פינוי אשפה פנאומטי- פנוי אשפה נקי יותר וידידותי יותר לסביבה

פינוי אשפה פנאומטי הוא פינוי אשפה מודרני, המתבצע באמצעות טכנולוגיה מתקדמת של מערכת צינורות, שמאפשרת פינוי אשפה מהיר, נקי ויעיל יותר. מערכת צינורות זו מובנית בבנייני מגורים או במבנים תעשייתיים, והיא מיועדת לסילוק אשפה ביתי ו / או פסולת תעשייתית. מערכת צינורת של פינוי אשפה פנאומטי בנויה ומהונדסת בהתאם למקום בו היא מיועדת לבצע פינוי אשפה. הרעיון הכללי הוא שבמקום להשליך שקיות אשפה לתוך פחי אשפה בחדרי הפחים, אנחנו יכולים להשליך את שקיות האשפה מקומת המגורים שלנו, לתוך פיר שמקשר בין כל הקומות. פיר זה קולט את שקיות האשפה ושואב אותו באמצעות ואקום עמוק לתוך האדמה. שם, האשפה עוברת מיון. מה שניתן למחזר עובר להמשך תהליך של מחזור, ומה שלא- נשאב הרחק ממקום המגורים לתוך האדמה.

איך שינוע פנאומטי מצמצם עלויות?

מערכת צינורות זו באה להחליף את הצורך בסוללה של משאיות זבל שדורשות תיקונים ותחזוקה שוטפת, שכמובן כרוכים בעלויות גבוהו. כמו בן, היא באה להחליף את הצורך במפני הזבל, משאב אנושי הכרוך גם הוא בעלויות של משכורות.

האם יש יתרונות נוספים למנגנון פינוי אשפה פנאומטי?

כן. פנוי אשפה פניאומטי מאפשר לנו להיפטר מהאשפה שאנו מייצרים ממש מקומת המגורים שלנו. אין צורך לרדת לפחי האשפה. אין צורך להתמודד עם חדרי אשפה מצחינים שורצי חרקים ומכרסמים, ואין צורך להתמודד עם שקיות אשפה קרועות, שחתולי הרחוב נוהגים לפזר את תכולתן לכל עבר.

פינוי אשפה פנאומטי הוא פינוי אשפה נקי יותר.

יותר ויותר בנייני מגורים נבנים באופן כזה המשלב מערכת פינוי אשפה פנאומטית באופן אינטגראלי בבניין עצמו. פיר זה עובר בין כל הקומות ומאפשר לדיירים לסלק את האשפה מקומת המגורים שלהם. פינוי אשפה פנאומטי השואב את אשפה רחוק מאזור המגורים, מסלק במקביל גם את המכרסמים כגון חולדות ועכברים, חרקים כגון תיקנים- הרחק מאזור המגורים. לא רק שמדובר בעובדה שמגבירה איכות חיים ורווחת חיים, אלא שהיא גם ירוקה וידידותית יותר לסביבה. ממש שתי ציפורים במכה אחת!

כתיבת תגובה