פסיכומטרי חיילים משוחררים – למי זה מגיע?

כולם כבר עשו פסיכומטרי? מזלזלים בכם?

גם בתקופה זו, העלאת ציוני הבגרות היא אינה חובה כדי למצוא עבודה טובה, ולמרות כי לא ממש מעידה על רמה שכלית, אך עדיין עדיף שתהיה לכם תעודה טובה, מאחר וזה אחד מהדברים הבסיסיים בקו"ח שלכם, ולרוב גם חובה כדי להתקבל בהצלחה ללימודים אקדמיים. מחפשים אינפורמציה על פסיכומטרי חיילים משוחררים? המשיכו הלאה.

אז איך בעצם עושים את זה?

ככל שעובר יותר זמן לאחר סיום בי"ס – ככה קשה יותר להוציא תעודת בגרות. ומהסיבה הזו, שווה להתחיל הכי מהר שאפשר. ישנם מספר גדול של מוסדות מקצועיים שניתן להיעזר בהם. עוד דברים על מכוני לימוד אלה ניתן למצוא בכמויות גדולות בגוגל וכד'. אם אתם חיילי סדיר, קבע, או אם השתחררתם מהצבא לאחרונה, בדקו אפשרויות עבור מגוון הנחות והטבות על מגוון תכניות לימוד.

מוטב שתפנימו שאתם כבר לא בתיכון, לכן , התייחסו לנושא הזה בשיא הרצינות והיו בוגרים, לא כמו כתלמידי בית ספר; כעת, כאשר ידוע לכם מה בגדול אתם רוצים לעתידכם, והשגתם יותר מושג בתחום מסוים.

ומה לגבי הציון הפסיכומטרי?

בחינה פסיכומטרית בנוייה בדרך אחרת מהדרך של הבגרות. למבחן הפסיכומטרי יש משקל יותר גדול ממשקל ציוני הבגרויות, והבחינה עצמה נוטה להיות קשה בהרבה, למרות העובדה שמבחן זה לא מעיד על חוכמתכם. ציון הפסיכומטרי בוחן דווקא את איכות התפקוד שלכם בעת מצבים מלחיצים, את זיכרונכם וכמה אתם מסודרים בראש.

למרות העובדה כי הצלחתם להוציא תוצאה לא גבוהה בפעם הראשונה שניגשתם – זה לא אומר שאתם טיפשים, רק שפשוט הניסיון הזה לא הלך טוב; כמו בדייט ראשון, הרוב לא יצליחו לעשות מאה אחוז ולהוציא את הציון הרצוי במכה הראשונה. תמיד יש אפשרות לגשת לבחינות עתידיות, אם יש לכם מספיק כסף וכוח מנטאלי לגשת למועד נוסף. את התוצאה הכי גבוהה שתוציאו – אתם לוקחים איתכם שבע שנים.

עכשיו, אחרי שהשגתם מידע יותר ממוקד לגבי פסיכומטרי מחיר, ואם יש לכם יותר מושג מה תלמדו ואיזו עבודה תאחלו לעצמכם, הגיע הזמן שתעשו במידע הזה שימוש לטובת עתידכם: התחילו את אחד הקורסים, עשו את המקסימום, וגירמו לכולם לקנא!

כתיבת תגובה