פסילת רישיון נהיגה – יש מענה לבעיה

ההתמחות של עורכי דין לדיני תעבורה זה להעריך את כל האפשרויות של העבירות נגד הנאשם בעסקת טיעון לפני השופט, עורך הדין לדיני תעבורה צריך לבקש מהנאשם לקבץ ראיות על מנת להקל בחומרת העונש או להובילו לזיכוי מוחלט. עורך דין לתעבורה, מסוגל לסתור את טענות התביעה על ידי העלאת ראיות או טענה ספציפית שיכולים להשיג פשרה או לזיכוי מעונשו של הנאשם.

נהגים רבים סבורים כי בית משפט פירושו החמרה בעונש, אך עליכם לזכור כי בית המשפט הנו הגוף היחידי שמסוגל להפוך אשמה של עונש לזיכוי,  אם קרה ש יש לכם טענות צודקות וראיות, ייתכן כי תהפכו את הקערה על פיה…זה לא סוד, כי נהיגה בשכרות דינה, פסילת רישיון נהיגה לשנתיים וייתכן כי אפילו ליותר, והיה אם לא הסכמת להיבדק עי ינשוף המראה על אודות הכמות של האלכוהול בדם בעת נהיגה, בית המשפט עלול אף להחמיר בעונשך ולשלול את רישיונך למשך שלוש שנים. במצבים מעין אלה, אפילו עורך דין אינו יהיה מסוגל לזכות את הנאשם מעונשו.

אם קרה ש אפילו שמרתם על דיני הנהיגה והוזמנתם לבית המשפט, הדבר הטוב והנכון הכי הרבה לעשות זה בהחלט להגיע לייעוץ עם עורך דין לתעבורה . חשוב מאוד כי לעורך הדין שמייצג אתכם יהיה את המוניטין והניסיון הדרוש יחד עם היסטוריה של הצלחה בבתי המשפט. אך ורק עורך דין שמומחה בדיני תעבורה, יהיה בידו לעזור לכם, אל תיקחו עורך דין העוסק בנושאים שונים. בתי המשפט רואים כיום בחומרה גדולה עבירות תנועה ואינם מקלים ראש, אבל לפעמים אתם צודקים אבל הוויכוח עם השוטר תנועה הוביל לסכסוך ואיננו יודעים לספר זאת, כמעט בכל מקרה מסתכלים עלינו הנהגים כאשמים ומה שנגיד ייראה כניסיון לחפות על עצמנו.

עורכי דין שמומחים בעבירות תעבורה, יידעו כיצד לנצל נכון את החוקים נכונה, על מנת להוכיח את צדקתנו, כך שנהיה מסוגלים לחשוף את האמת. עורך דין בעל ניסיון,  יידע לאתר את הדרכים להפחתה בעונש, אולם לפני הכול רצוי לציית לחוקי התנועה כך שלא נגיע למצבים אלה. גם בתחום עריכת דין לתעבורה , יש עורך דין נהיגה בשכרות עורך דין זה, מתמצא בכל דיני התעבורה הנוגעים לשכרות, על מנת לערער כל עונש נהיגה בשכרות, עורך הדין שלכם יהיה מסוגל לערער על העונש ויש מקרים ספציפיים אשר בהם הוא יצליח אפילו לזכותכם, באופן זה במקרים אלה אין מנוס, כי אם להתייעץ אך ורק עם עורך דין.

והיה אם שואלים אותך האם אתה מודה על העבירות המיוחסות לך, רוב פסקי הדין אינם מתירים לך לחזור בך מההודיה, כאשר תטען כי לא ידעת לגבי מה אתה מודה, טיעון זה לא יתקבל בבית המשפט ואפילו יקשה על עורך דינך להמשיך להתנהל בתיק, מסיבה זו כדאי לדעת כי להודיה יש משקל כבד בבתי המשפט.