פרטי נגר מומלץ

לחשוב מחוץ לקופסא

אם סוף-סוף רכשתם דירה, החלפתם דירה או שדווקא עכשיו מצבכם הפיננסי השתפר, אפשר לחשוב על שינוי העיצוב. מרבית האנשים נמצאים רבות בחדרי הבית, והעיצוב של המקום משפיע יותר ממה שאנחנו חושבים על מצב הרוח. זאת הסיבה שלא מעט מומחים נוהגים לטעון ששדרוג העיצוב אחת לכמה חודשים, לא חייב להיות עיצוב קיצוני, יכול לשנות את הצורה שבה אנחנו תופסים את סביבת מגורינו.

בית כמו בסרטים – איך עושים זאת?

החלפת מרצפות, הזמנת אריחים, עבודות נגרות, צביעת חדר השינה, נסיעה בהולה לאיקאה… אם אתם מעוניינים בשינוי ושדרוג של הבית, יש הרבה מה לעשות, צריך פשוט להחליט מה אתם רוצים. אלה מס' הצעות שימושיות בשביל עיצוב חדש בבית:

אין כמו צבע – אנחנו חיים בעולם שכולו צבעים, ודי חבל להשאיר את הצבעים מחוץ לביתכם. לצבוע מחדש את החדר או רק קיר אחד, להדביק טפט עם הדפס או פרסקו איכותי, כך תוכלו לחולל שינוי בלי לשבור קירות. אתם בהחלט תתפלאו כמה השפעה יש לצבע על מצב הרוח שלכם.

לרהט את הבית – בין אם התחלתם חיים חדשים או בין אם מדובר בשינוי, בעזרת רהיטים חדשים ניתן לשוות לבית אווירה חמימה ונעימה. בחרו רהיטים איכותיים המשקפים את טעמכם האישי, אל תחרגו מהתקציב שלכם וחשבו גם על הצד הפונקציונלי.

הזזת הרהיטים בבית – מניחים שחייבים תמיד למהר לקנות סלון חדש או נגר מומלץ? זאת טעות! לעיתים תוכלו לשפר את המצב הנתון. שדרגו את העיצוב בעזרת שינוי מיקום הרהיטים למראה רענן יותר בבית. הרי אחרי הכל, מי אמר שהכורסא חייבת להיות בפינה של החדר?

לבחור לבד או להיעזר בדקורטור?

מעצבים טובים יכולים להציג לכם פתרונות יפים שכלל לא חשבתם עליהם, וברוב המקרים יש להם המלצות מצוינות שיהפכו גם דירה קטנה לחלל מרווח ונעים. אין מה לעשות, להעסיק מעצב פנים בהחלט עולה כסף, וקשה לאתר את האדם המתאים למשימה זו. אם פיננסית יש אופציה כזאת, ואם באמת יש אדם שמבין אתכם, אז בהחלט כדאי לשכור את שירותיו.

אם יש צורך במידע נוסף בנושא תחום עיצוב הבית, עיינו קצת בבלוג. תתחדשו!

כתיבת תגובה