צלמי חתונות – סוגים שונים

צלמי חתונות

חתונה היא אירוע מרגש מאוד, אולי האירוע הכי משמח בחיים שלכם. זהו אירוע אליו מתכוננים חודשים ארוכים (יש שיגידו אפילו חיים שלמים) וביום החתונה שלכם אתם חווים קשת רחבה של רגשות והתרגשות. לכן, יכול להיות שלא תצליחו לזכור הרבה מהאירוע כי הייתם מוצפים בכל כך הרבה התרגשות. זה המקום של צלם החתונות להכנס לתמונה ולעבוד קשה כדי לשמר עבורכם את כל הרגעים היפים מהחתונה.

צילום חתונה הוא לא צילום רגיל

לא כל מי שיודע לצלם יפה יכול להיות צלם חתונות. צילום חתונה הוא עסק מורכב שכן חתונה היא אירוע רב משתתפים והצלם צריך להיות מסוגל להתמקד בזוג המתחתן אך גם בשלל האורחים, כדי לתעד את כל מי שהיה. הצלם צריך להיות רגיש ובעל תגובה מהירה. לכן, לא פעם מגיעים שני צלמים לאירוע, כדי לכסות את כל המתרחש.

כיצד לבחור צלם חתונות

יש שני סוגים של צלמי חתונות. יש את הצלמים המביימים, שיגידו לכם כל הזמן איך לעמוד ואיזה פוזה לעשות, ויש את הצלמים הקלילים יותר אשר ייתנו לכם להיות עצמכם ויצלמו את העצמי הטבעי שלכם. סוג אחד אינו טוב יותר מהשני – מה שחשוב הוא מה שנוח לכם ומה שמרגיש לכם נכון. ברגע שתדעו מה נכון עבורכם, יהיה לכם קל יותר למצוא את צלם החתונות שלכם.

השלב הראשון הוא לבחון כמה צלמים. היום ניתן לראות עבודות של צלמי החתונות באינטרנט ולהתרשם באופן ראשוני. ערכו רשימה של צלמים פוטנציאלים והפגשו איתם. הפגישה תאפשר לכם להרגיש האם יש לכם כימיה טובה עם הצלם. חשוב שצלם החתונה שלכם יהיה סבלני ונינוח בפגישה, ויזרום עם הרצונות שלכם. אם אתם מרגישים שהוא לא סבלני כלפיכם, אל תבחרו בו שכן הוא רק ילחיץ אתכם ביום החשוב. אם הוא נראה לכם, הסתכלו על אלבומים שצילם בחתונות אחרות וכך תדעו עם הסגנון שלו מתאים לכם.

הקפידו לקבל הצעת מחיר כתובה ומפורטת שתכלול את כל התוספות האפשריות (צלם נוסף באירוע, עלות צילום וידאו והפקת סרט חתונה, עלות אלבום כולל אלבומי הורים, הגדלות תמונות וכדומה) ובדקו את תנאי התשלום.

כתיבת תגובה