צריכים גלאי אש?

העסק שלכם לא מוגן בלילה? ייתכן כי תתעניינו בפרטים שנספק בהמשך. אף במקרה ועד עכשיו טרם פרצו לכם לרכב, בעתיד אתם תהיו מוכרחים אזעקה לעסק.

כמה אזעקות!

אפילו אלו מביניכם אשר נוסעים בסביבה נעימה יותר – זקוקים לאזעקה; גניבות של מכוניות לא מוגנות ובנייני מגורים קורות בכל שעה בכל אזור בארץ. בסופו של יום, אין מי שלא שמע סיפורים של שכן שביתו הותקף גם באזור "טוב". למרבה המזל, עלו מגוון פטנטים ושדרוגי אבטחה שלא יסחטו מכם יותר מדיי מאמץ הן מבחינה פיזית והן מבחינה כלכלית.

מגן רכבך

עדיף לכם לדאוג להגנה לבית, גם בצורות טריוויאליות, כפלדלת או גלאי עשן, כיוון שבלתי אפשרי לחזות מתי יפרצו לביתכם. אין אפשרות להישאר בתוך האוטו או לשמור עליו במשך כל היום. גם כאשר אתם בתוך האוטו או בסביבה, נפציר בכם שלא תנסו כלום עם הגנבים. מומלץ לא לעמוד בדרכם ולהתקשר לשירותי האבטחה. יש גם מגוון פתרונות אבטחה אשר יודיעו למשטרה גם בלי עזרתכם.

אלו שמנהלים משרד יצטרכו לחשוב על אבטחה כלשהי למשרד שלהם ואבטוח כל מידע חסוי של משרדם, בדמות גלאי וילון או גלאי תנועה. חפשו בגוגל גלאי אש וגלו לבדכם את המבחר הקיים.

אבטחה רב-כיוונית

אתם מגנים על הדואר האלקטרוני, מגנים על האייפון, ומוקפים בסיסמאות עשרות פעמים ביום. אתם מאבטחים עצמכם באופן כ"כ טבעי, אף על פי חומרת האבטחה. למרות שזו השקעה גדולה, אתם מוכרחים לאבטח את ביתכם ורכבכם, העשויים להיות חשובים בהחלט יותר מהאימייל. הרהרו קצת באינפורמציה שרכשתם מטקסטים דומים ומכל מקום אחר, ושכללו את רמת האבטחה שלכם. כל פריט חשוב וכל בני ביתך מוכרחים להיות מוגנים! אז אחרי שקראתם… עשו משהו בנדון.

כתיבת תגובה