שרותי הובלות כמו בחו"ל

רוצים דף חדש במקום חדש? עוברים לבית חדש? חלק מהאנשים שוכנים כל החיים באותה דירה. הרבה אנשים נאלצים לעבור לדירה אחרת מס' פעמים עד שיגיעו למחוז חפצם. בעיני רבים מעבר דירה זה פרוצדורה מייגעת וארוכה. המאמר שלפניכם יתן מענה לאלו שעוזבים את הבית שלהם עוד זמן לא רב, ובו תמצאו כמה נקודות למחשבה על שרותי הובלות.

לא הכל חייב להיות קשה

הסתכלו מעבר ליום המעבר. חלק ניכר מהאנשים עוברים מסיבה טובה כמו רכישה של דירה בבניין חדש יותר או כשסיימו לבנות את בית החלומות. אין מחלוקת, המעבר יכול להיות שלב מייגע אבל גם אותו ניתן להעביר בקלות ובחיוך.

כל הדרכים למעבר דירה מהיר וללא עצבים

חבל על הזמן, בחנו את האופציות להעברת תכולת הבית שלכם כחודשיים לפני. אם תפעלו כך לא תהיו בלחץ ותהיו מוכנים ליום המעבר בצורה מוצלחת.

לא מוצאים דקה לארוז? קיימות חברות רבות המספקות שירותי אריזה לפני ההובלה. צוות של מס' עובדים יבוא אליכם יום לפני יום העברת הבית לארגן תכולת המשרד שלכם.

אם קרה ואתם מוכרחים להתפנות מהעסק לפני שהגיע הזמן בו תוכלו להכנס למתחם החדש אל תדאגו! ברחבי הארץ ביכולתכם למצוא מס' עסקים המשמשים לאחסנת תכולת בתים. המחסנים בדרך כלל מושכרים לשלוש שבועות אך תוכלו למצוא גם אחסון לטווח הארוך ואפילו זול יותר.

לא מומלץ להתפשר על חברת הובלה ואריזה

אם אתם אורזים את הבית שהחלטתם לשכור את שירותי חברת הובלות על מנת לארוז יש להקפיד לארוז את החפצים בהקפדה אם אתם רוצים שהם יגיעו בשלום לדירה החדשה. לא הייתם רוצים לראות את האגרטל שסבתא שושנה נתנה לכם בירושהלא ישרוד את טלטלות הדרך.

אל תתפשרו ותחסכו על חברת הובלות איכותית, לא כל אחד עם טנדר הוא מוביל שכדאי לקחת. הובלת חפצים ספציפיים כגון: מקפיא, מכונת כביסה וכו' דורשים כוח פיזי רב. בנוסף, חפצים כמו: ספות גדולות ארונות אשריצטרכו פירוק והרכבה. לכן, בדקו שהמוביל שלכם מסוגל לתוספת זו. פעולה זו גוררת תוספת מיוחדת.

תאמדו את דרכי הגישה בדירה הנוכחית ובבית אליו עוברים בקרוב. אם דלתות החדרים צרות מדי יתכן ותזדקקו להוסיף שירות של מנוף.

תוכלו לשכור שירות של מנופאי מחברה בנפרד אך הדרך הטובה יותר היא לבצע בדיקה אם חברת ההובלות אותה שכרתם יכולה לספק מנוף, כך תוכלו לחסוך בעלות. יש פעמים שעדיף לשכור שירותי מנוף, גם אם אפשר להסתדר בלי. מנוף יחסוך טלטול מיותר של החפצים בדרך למטה.

רוצים עוד מידע? זקוקים לסקר שוק מהיר? בקרו עוד היום בפורטל בו תמצאו פרטים ממיטב אנשי המקצוע בתחום.

כתיבת תגובה