צריכים רול אפ איכותי?


איך מדפיסים על קאפה? הדפסת קולאז' על קנבס, מגנטים, מעטפות, מדבקות וכמה מוצרים נוספים הם חלק מהתחום של שירותי דפוס וגראפיקה. בשביל עוד מידע על התחום – המשיכו לקרוא את המאמר שכאן.

התחום הזה כולל כמה עבודות, חלק לשימוש פרטי וחלק בשביל שימוש משרדי. בין אם עליכם להפיק כרטיסי ביקור לעסק, ובין אם אתם פשוט רוצים ליצור תמונה כדי לתלות בסלון – תסדקקו לשירותי דפוס מתקדמים.

פוסטרים

לעסק שלכם – כל עסק זקוק למס' מוצרים חשובים, למשל הפנקסים והחשבוניות. בלי הדברים האלה העסק לא יכול להתנהל.

מעבר לפן הפיננסי, למטרות פרסום רצוי להפיק כרטיסי ביקור ייחודיים לחיזוק המותג ומשיכת לקוחות נוספים. אם לקחתם זאת צעד קדימה ואף התחלתם קמפיין שיווק – תזדקקו גם לשלטי חוצות מרשימים אותם ניתן להדביק במקומות חשובים. כדי להנות ממוצרים אלה תצטרכו להשתמש במדפסות על מקצועיות.

שימוש פרטים – יש תמונה יפה במיוחד שאתם ממש רוצים להגדיל ולהדפיס על קנבס? חולמים להפוך קיר בדירה או במשרד ליצירת אמנות? באמצעות ציוד מתקדם ניתן להפוך הדפסים מגניבים ותצלומים לקנבס ענק ואפילו לרול אפ.

חוץ מתמונות על קנבס, אתם יכולים גם להדפיס ולעצב ספלים, מגנטים, גלויות ואף מדבקות ומעטפות בעזרת תמונה שלכם או לפי עיצוב שבחרתם. אך, אל תשכחו שממש לא כל אחד יעשה עבודה באותה רמה.

לפני הכל, חשוב לבדוק היטב את הרמה!

כשתבחרו בית דפוס, יש לבדוק 2 דברים חשובים – רמת החומרים, לדוגמה הקאפה או הקנבס, ואת רמת ההדפסה. מדפסות לצרכים אלה עולות הון עתק, אך בגלל זה הן יוצרות הדפסות ברמה גבוהה במיוחד. אך, גם בעזרת המדפסת הכי יקרה, והדיו הכי טוב, אם החומר שמתכוונים להדפיס עליו אינו איכותי – העבודה כולה לא תהיה שווה כלום.

בדיוק בגלל זה, אל תתפשרו על אף פרט. מצאו את המומחים שייצרו בשבילכם מוצרים מדהימים לפי הצרכים שלכם. לפרטים נוספים – http://www.big-graf.co.il/index2.php?id=50&lang=HEB, תודה על זמנכם.

כתיבת תגובה