מציאת משרד עו"ד פלילי

לא מוצאים עורך דין טוב? איפה יש נוטריונים?

אף אחד לא ירצה להיקלע לצרה, ולמרות זאת בתרחישים רבים אנו רוצים להיוועץ באיזשהו עורך דין. הדבר יכול להתרחש בעקבות עניין פלילי ויכול לקרות דווקא בעקבות רישום חברה. בכל אחד מן המקרים עדיף להשיג עורך דין מוסמך!

עו"ד פלילי

אפשר למצוא הרבה עורכי דין בישראל, והם אחראים על עניינים רבים; צוואות ועיזבונות, רישום חברות, תביעות גירושין וטיפול בתביעות שונות. שירותים משפטיים נוגעים כמעט בכל תחום במעגל החיים, לפיכך זה לא מפתיע שביום מן הימים תזדקקו לשירותי עורך דין.

מה תפקיד הנוטריון?

צריכים עוד נוטריונים הינם עורכי דין לכל דבר עם הסמכה מיוחדת להעניק שירותים בפרטים מסוימים. באיזה מקרה אנשים צריכים נוטריון? סתם לדוגמה, כאשר מנסים להוציא דרכון אירופאי, חובה קודם כל להראות מספר רב של תעודות מתורגמות. אין כל תרגום הינו חוקי, שהרי חובה שזה יהיה תרגום עם חתימת נוטריון. מקרה דומה נוסף, כאשר אנו צריכים הלוואה מהבנק, ההליך דורש להציג חותמת של נוטריון.

לפי מה לבחור עורך-דין?

יש בחיינו איזושהן בחירות חיוניות – המדינה בה נחיה, שמות הילדים והכי חשוב, עורך הדין שייצג אותנו כשנצטרך.

לא בטוחים איך לחפש עורך-דין מקצועי? אחת הדרכים הטובות היא לראות המלצות חמות מחברים ובני משפחה. המלצות שכאלה הינן הכי כנות, וכך אתם יכולים להיות בטוחים שלא מוליכים אתכם שולל.

אם אנחנו מגיעים לפגישה עם משרד עורכי-דין, רצוי לבדוק האם הוא מתמחה בתחום רלוונטי. לא כל המשרדים מטפלים בכלל השירותים המשפטיים. דיני חברות, לדוגמא, זה לא בהכרח כמו תביעות בענייני עבודה. לפיכך חשוב לשאול על לקוחות אחרים ולבדוק שאותם עורכי דין באמת מתעסק בעניינים מהסוג שאתם צריכים.

למידע מצוין בנושא מציאת עורכי דין – קבלו פירוט נוסף כאן ותמצאו את כל המידע והטיפים שאתם רוצים. בהצלחה עם התביעה!

כתיבת תגובה