קורס הכנה לפסיכומטרי

המבחן הפסיכומטרי הוא שער הכניסה לאקדמיה. ברוב האוניברסיטאות הוא שווה ערב לממוצע הבגרות ולעיתים אף בעל משקל גבוה יותר. ולכן, לא פלא שהמבחן מדיר שינה מעיניהם של סטודנטים לעתיד. ומוקדשת לנושא מחשבה רבה  לנושא בגלל החשיבות הגדולה שיש למבחן הדבר הכי חשוב וקריטי שעל מועמד ללימודים לעשות הוא לבחור את קורס ההכנה שמתאים לו. בחירת קורס פסיכומטרי נכון ומתאים עבור כל סטודנט לעתיד ישפיע בהחלט על המשך עתידו ולכן  כל תלמיד ותלמיד צריך לעשות את ההחלטה שתהיה הנכונה ביותר עבורו ותעזור לו להגשים את ייעודו ומטרותיו,יש תלמידים שאין להם צורך בקורס הכנה לפסיכומטרי והם יכולים ללמוד לבד,

 יש תלמידים שיעדיפו למידה לפסיכומטרי בקבוצות קטנות ויש שיעדיפו מורה פרטי פסיכומטרי. שלמעשה זה כמעט כמו ללמוד לבד כיוון שאתה נמצא בקבוצה מאד קטנה למורה שלך יש די והותר זמן לענות לך על שאלות , לעזור בתרגולים ולתת לך את התחושה שאתה לא עוד תלמיד בכיתה ולא בטוח שיהיה זמן לענות על דברים ובעיות שנתקלת בהם וכך למעשה אתה זוכה ליחס מאד אישי, בגלל שהמבחן הפסיכומטרי שונה מאוד ממבחני הבגרות, פורמט של לימוד בכיתה גדולה כאשר המורה הוא מעין מרצה היא בעייתית. זאת מכיוון שאופיו של המבחן הפסיכומטרי מאפשר בניית אסטרטגיית בחינה אישית ובכיתה גדולה לא מקדישים זמן לניצול אופי המבחן לעזרתו של התלמיד הספציפי. בקורס בקבוצה קטנה ובוודאי בקורס עם מורה פרטי לפסיכומטרי ניתן לקבל יחס אישי מהמורה שיכול להתמקד בנקודות הקושי של התלמיד הספציפי ולשפר אותם וכמובן לבנות לכל תלמיד אסטרטגיית בחינה אישית. דבר נטוסף שחשוב לתת עליו את הדעת – המורה בקורס הפסיכומטרי.

 למורה יש חשיבות מאוד גדולה באיכות הקורס ולכן מומלץ ללמוד אצל מורה לאחר שקיבלתם עליו המלצות. ללמוד עם סטודנט שקיבל ציון פסיכומטרי גבוה יכול להרוס לכם יותר מלהועיל. לכן הקפידו ללכת לצפות בשיעור או לקבוע קודם כל שיעור נסיון לפני שמתחייבים לקורס פסיכומטרי. אם בחרתם את מסגרת הלימוד המתאימה לכם תקופת הלמידה תהיה אפקטיבית ויעילה הרבה יותר וציון הפסיכומטרי יעלה בהתאמה. בהצלחה!

כתיבת תגובה