שקיות לשיווק המוני

לארוז את זה למתנה? העולם חי בתקופה – בה כל מוצר מפורסם, מעמיסים לנו בכוח חסות באופן עקבי והאזניים לא מקבלות דקה לנוח. קצת יותר מדוייק, מחקרים מצביעים שהמוח האנושי מקבל כמעט 1000 מודעות פרסומיות ביממה אחת! בין אם מתכוונים לפרסומות על גשרים, תשדירים ברדיו או בסלולרי – אנחנו מופצצים בכמות עצומה של מידע עודף, שהמוח מסנן עבורנו.

אז אילו דרכים יעילות נוכל להפעיל, שיובילו את המפרסם אל הראש של קהל היעד? הדפסה על שקיות נייר זו אפשרות. בפסקה הבאה נעבור על היתרונות.

שווה לדעת על שקיות

גופי השיווק מחפשים איך להגות שיטות שיווק, שהצרכן הממוצע לא ראה בעבר. שקית צלופן או קופסת פח היא דרך מקורית יחסית לשווק את המותג, היות ואסטרטגיית פרסום זו – לא נדחפת למדיות תקשורתיות רגילות, כמו הקולנוע או יוטיוב.

המוח שלנו רגיל לסנן את הפרסומות השגרתיות באופן יום-יומי. בגלל זה עצם הרעיון המיוחד של פרסום בדרך לא קונבנציונאלית – מפתה את העין וגורם ללקוח להתעניין.

קהלי היעד מנפים פרסומים גם בכוונה, עם חוסמי פרסומות או באמצעות כיבוי הטלוויזיה. כשהמפרסם משווק ללקוח מותג אשר מגיע בשקית מיוחדת, הלקוח די נאלץ להיחשף לפרסומת הזו.

מה הייחוד של הקופסה המעוצבת?

לעומת שקית פשוטה, השקית המעוצבת היא גדולה יותר, בעלת צורה שונה וייתכן שאפילו מורכבת מחומר מיוחד. הכל על מנת לגרות את החושים. ניתן להניח שאריזות מיוחדות למתנה יקבלו צורה מיוחדת – כדי לבטא את הכיוון השיווקי שעומד מאחורי החברה. אשר יכול להתבטא במארזי טייק-אוואי, חבילת שי ועוד שלל צורות, על סמך התקציב והמסר הפרסומי.

לא לעסקים בלבד

הרעיון שקיות נייר כבר לא בלעדי לחברות המשווקות בלבד, אלא גם כן לאינדווידואל; ניתן להעניק מתנה ליום ההולדת בקופסה בהזמנה אישית, עגילים באריזה מעוצבת, או אפילו אריזות מרהיבות לסוכריות. את האריזות האלו אפשרי לסגנן יותר עם מדבקות פרחים או סרטי פלסטיק, הכל מבוסס על הקונספט של המתנה.

ברור שהאלמנט החשוב ביותר זה המוצר עצמו, אבל תופתעו לגלות כמה כוח מכילה השקית.

כתיבת תגובה