קניית דומיין בקלות

דומיין הוא הבסיס לכל אתר אינטרנט. דומיין הוא שם האתר עבור הגולשים ברשת האינטרנט והכתובת אותה מקישים ישירות כדי להגיע אליו. בדיוק בשל כך החשיבות של קניית דומיין מוצלח חשובה כל כך.

מהו דומיין?

דומיין (שם מתחם בעברית) הוא הכתובת של אתר האינטרנט כפי שהיא מזוהה ברשת האינטרנט. דוגמא לדומיינים ידועים: google.com , facebook.com , zap.co.il, walla.co.il וכן הלאה.

כיצד בוחרים דומיין?

כאשר אתם מעוניינים לבצע קניית דומיין לאתר שלכם אתם ראשית כל צריכים לחשוב מה הדומיינים הרלוונטיים שיכולים להתאים לכם. יש לחפש דומיין שמתאים לשם העסק או לשם שלכם, אם זה מה שחשוב לכם להדגיש, לחפש דומיין עם קשר לענף או לתחום העיסוק, לחפש דומיין עם משמעות מתחכמת או קליטה שמדברת אליכם או כל פשרות נוספת שאתם מרגישים שהיא הכי נוחה לכם.

דומיין טוב הוא דומיין שיהיה קל לכתיבה, עם הקשר כלשהו לתוכן או מהות האתר ובעיקר כזה שמגיע עם סיומת מתאימה גם כן. כמו כן רצוי שהדומיין יהיה קצר ככל שניתן כדי שיהיה יותר קליט ויותר קל לזיכרון.

היכן מחפשים דומיין?

דומיין ניתן לחפש במגוון אתרים של חברות המספקות שירותי קניית דומיינים באישור של איגוד האינטרנט הישראלי כאשר מדובר בדומיין עם סיומות של מדינת ישראל דוגמת: .co.il , .net.il , .org.il וכן הלאה. כמו כן ניתן לגלוש באלפי אתרים בעלי אישור למכירת דומיינים של איגוד האינטרנט העולמי ולרכוש מהם דומיינים כלליים או בעלי שייכות בעולם למדינה ספציפית וכדומה דוגמת: .com , .net , .cc ועוד אלפי סיומות אפשריות אחרות.

החיפוש עצמו פשוט עם אפשרות הקלדה של שם הדומיין אותו מעוניינים לרכוש וחיפוש מהיר המציין אם הוא פנוי לרכישה או תפוס על ידי מישהו שכבר קנה אותו. במקרה כזה ממשיכים לבצע חיפוש דומיין נוסף עד שמוצאים דומיין המתאים לרכישה שהוא גם פנוי.

כיצד קונים דומיין?

מצאתם דומיין פנוי וכעת אתם יכולים לרכוש אותו און ליין באמצעות כרטיס אשראי. כל דומיין רוכשים לשנה אחת (או מספר שנים מראש בסיומות מסוימות) והסיבה לכך היא שלעתים לאחר שנה אחת בעלי הדומיין אינם מוצאים לו שימוש כלשהו ולכן אם לא יחדשו את האחזקה שלהם בו לשנה נוספת, הוא ישוב להיות פנוי וזמין למכירה מחדש.

signup

מחפש חברת קידום אתרים מקצועית ? http://www.signup.co.il/ - פתרונות מקצועיים לעסק שלך !

כתיבת תגובה