רכישת דומיין בעברית

במידה ואתם לא מוצאים דומיין ("שם מתחם" בעברית) איכותי בשפה האנגלית לאתר החדש שאתם מקימים כעת, הרי שיש לכם אופציה לחפש דומיינים בעברית באתרים של רשמי דומיינים ישראליים.

מדוע יש אפשרות לרכישת דומיין בעברית?

דומיין בעברית הוא חלק מתכנית הרחבה של היצע הדומיינים בעולם כולו. איגוד התקינה העולמי לדומיינים הבין שיש בעיה של חוסר בדומיינים טובים עבור מיליוני בעלי אתרים שמצטרפים לאינטרנט מדי שנה והחליט על הרחבה מסיבית בהיצע הדומיינים.

חלק מההיצע נוגע לסיומות דומיינים שנוספו לאחרונה לאלו המוכרות דוגמת:.com , .net , .biz ואחרות, וכיום כולל גם סיומות ממוקדות דוגמת: .restaurants , .doctors , .clubs , .london ורבות אחרות.

חלק אחר נוגע בהתייחסות לשפות מקומיות במגוון מדינות כולל ישראל ולכן נוצרה האפשרות של רכישת דומיין בעברית כאשר הסיומת בלבד נותרת בלועזית. לכן כעת ניתן לרכוש דומיינים דוגמת: .co.ilכדורגלישראלי , .comספורטעממי וכן הלאה.

איך זה עובד?

דומיין בעברית עם סיומת באנגלית מחייב תהליך כלשהו המבוצע אוטומטית בעת גלישה באינטרנט – הכיתוב בעברית עובר המרה און ליין בדפדפנים לשפה הלועזית לזיהוי קל יותר אבל העברית כן מופיעה בכתובת האתר עצמו או בתוצאות מנועי החיפוש וכדומה.

מה החסרונות והיתרונות של דומיין בעברית?

לכל שיטה יש יתרונות וחסרונות וכך גם לדומיינים בעברית לעומת דומיינים באנגלית.

החיסרון העיקרי הוא נוחות כתיבת הדומיין והשילוב של עברית ואנגלית. מצד שני מרבית הגולשים אינם מקלידים כיום את הדומיין ידנית אלא לוחצים על קישור או מגיעים אליו ממנוע חיפוש וכדומה ולכן הבעיה אינה משמעותית.

היתרון העיקרי הוא שקל יותר לזכור דומיין בעברית בעת מסע פרסום ברשת או במדיה הישנה. שם אתר בעברית עם סיומת ישראלית קל יותר לזכור מאשר אותיות לועזיות שלא כולם יזכרו בקלות.

היכן רוכשים ואיך מנהלים דומיין בעברית?

דומיין בעברית רוכשים בארץ מאחד מהרשמים המורשים לסחור בדומיינים. עורכים חיפוש בעברית, מוצאים דומיין שמעוניינים בו ורוכשים את הבעלות עליו לשנה אחת און ליין. בעתיד ניתן להאריך את הבעלות לשנים נוספות. ניהול דומיין בעברית כולל ממשק בעברית שקל להבנה ומאפשר שינוי פרטי בעלות על דומיין, יצירת מייל לדומיין, כיוון הדומיין לשרת אחסון ספציפי ועוד פעולות שכל ממשק ניהול דומיינים אמור לכלול כיום.

העלות של רכישת דומיינים בעברית היא 50 עד 80 ₪ בד"כ ויש היצע רחב מאוד של דומיינים טובים פנויים לרכישה.

signup

מחפש חברת קידום אתרים מקצועית ? http://www.signup.co.il/ - פתרונות מקצועיים לעסק שלך !

כתיבת תגובה