התאמת מצבר לרכב

התאמת מצבר לרכב

אנשי מקצוע בתחום המצברים הם מומחים בנושא התאמת המצבר לכל רכב. קיימים כמה פרמטרים חשובים אשר על פי ההגדרות שלהם משייכים את המצבר הנכון לכל רכב. כמו לדוגמה יצרן הרכב, הדגם, נפח המנוע, הרגלי הנסיעה ועוד.

בחירת המצבר לאוטו

מדובר בהחלטה מקצועית חשובה ביותר כיוון שמצבר שאינו תואם את דרישות היצרן, לא יבצע את העבודה כראוי ולכן בעל הרכב עלול להיתקע אתו שוב. זו הסיבה שטכנאי השירות בודק נושא זה על כל ההיבטים ובהתאם לכך הוא ממליץ לבעל הרכב מהן האופציות הקיימות שמתאימות לרכב הספציפי שלו.

הלקוח מקבל את מלוא המידע על המצברים הישראליים ואלו המגיעים בייבוא ארצה ומיוצרים במפעלים בעלי שם על פי התקנים הנדרשים ואת העלויות של כל אחד מהם. כך הנהג מחליט מהי האפשרות המועדפת עבורו והטכנאי מבצע בזריזות את ההתקנה.

שירות החלפת מצבר עד הבית

כאשר נתקעים עם המכונית ורוצים להגיע למקום מסוים בזמן אך הרכב תקול, הרצון הוא לתקן אותו כמה שיותר מהר. זו הסיבה שהשירות החדש של מצבר עד הבית גבעתיים הוא הפתרון האולטימטיבי במקרים הללו. אנשי השירות הפזורים במרחב הגיאוגרפי הקרוב מגיעים תוך פרק זמן קצר ופותרים את הבעיה על ידי בדיקת חלפים שאולי תקולים כמו האלטרנטור והסטרטר. אם הם תקינים המכונאי בודק את המצבר ואם אכן הוא מרוקן מנוזלים הוא מחליף אותו מידית.

החלפת מצבר ברכבים החדשים

לאור הקלות הרבה והגישה הנוחה, איש השירות פותח את החיבורים, שולף את המצבר הישן ולאחר מכן מתקין במקומו את המצבר החדש וסוגר חיבורים. ברוב המקרים מיד לאחר מכן אפשר להפעיל את המנוע ולהמשיך בנסיעה. זהו שירות מאד יעיל ומאד מהיר, כיוון שהלקוח נהנה משירות מעולה.

החלפת מצבר ברכב

הנהגים מודעים לעובדה שהם אמורים להחליף מצבר כל שנה עד שנתיים פחות או יותר, במקביל לתקופת האחריות שמעניק היצרן ולעיתים גם מעבר לכך. כדאי להם להיערך מראש לנושא החלפת המצבר ולבדוק מדי פעם את מצבו, כמות הנוזלים ותקינותו. אם התוצאה היא שהמצבר יקרוס תוך פרק זמן קצר, עדיף לא להמתין להפתעות שהן אף פעם לא בזמן מתאים, אלא להחליף את המצבר כי ממילא הוא יסיים את פעילותו בקרוב.

הבחירה הנכונה של המצבר האיכותי

אנשי השירות מחליפים מצברים כל יום ולאורך כל היום, לכן הם יודעים אילו מצברים משרתים את הנהגים לפרקי זמן ארוכים ואילו הם בעלי טווח עבודה קצר. זו הסיבה שהם יכולים לתת עצה מעולה מתוך הניסיון רב השנים שלהם ואין כמו להקשיב לאנשים שנמצאים בשטח.

על פי ההמלצה שלו אפשר לבקש התקנה של מצבר בטיב מעולה וליהנות ממנו לאורכה של תקופת האחריות וגם מעבר לכך, במיוחד אם מבצעים נסיעות מהירות מחוץ לעיר.

כתיבת תגובה