ריפוי הגוף בשיטת עשה זאת בעצמך

כשחולים, לא חייבים ללכת לרופא המשפחה או לרופא מומחה כדי לטפל בבעיה. למען האמת, הרפואה המודרנית לא מציעה דרכים לטיפול בבעיה אלא דרכים לטיפול בתסמינים, הרי האינטרס שלה הוא להשאיר את הגוף שלנו "מקולקל" במידה מסוימת. לעומת זאת, שיטות הוליסטיות כמו תטא הילינג מאפשרות לטפל בבעיה ואפילו למנוע היווצרות של בעיות בריאותיות בעתיד, וזאת על ידי שיפור החוסן של הגוף והנפש.

תטא הילינג מסירה מהאדם את כל המחשבות, הדעות והאמונות שהושרשו בו במהלך החיים שלו עד הפיכתו לדף נקי וחלק שיכול להתחיל מנקודת הפתיחה מחדש, והפעם הוא יודע להימנע מכל המכשולים שבדרך, אותם מכשולים שגורמים לנפש ולגוף להתקלקל.

תטא הילינג עוזרת לטפל במחלות שהגוף סובל מהן, וכאמור הטיפול נעשה במחלה עצמה ולא רק בתסמינים שלה. חשוב לציין שבעיניי אנשי התטא הילינג, המחלה היא סימפטום בפני עצמה, והיא מסמנת את בעיה האמתית של האדם- ניהול החיים לפי האמונות שחוסמות את האנרגיות הטבעיות של העולם שיכולות לשמור עליו בריא.

כמובן שאי אפשר לחיות לנצח, ואולי טוב שכך, אבל שיטת תטא הילינג לא מתיימרת להיות אלוהים ולעזור לאנשים לחיות לנצח. מה שכן, בעזרת השיטה אנשים יכולים לחיות חיים הרבה יותר בריאים ולטפל בעצמם כשהם חולים.

לטפל בעצמם? כן. בניגוד לרפואה המודרנית שצריך ללמוד אותה שנים רבות כדי להשתמש בה, וגם אז יש מגבלות (למשל אם צריך ניתוח), לימודי תטא הילינג הם קצרים בהרבה, אבל נותנים כלים חשובים לא פחות.

לימודי תטא הילינג מחולקים לשלוש רמות- מתחילים, מתקדמים ומאסטרים. בשלב המתחילים שמים דגש רב על לימוד עיוני ופחות על התנסות, ורק אחר כך, בשלבים מתקדמים יותר, אחרי שמקבלים את כל הידע הדרוש, מתנסים בצורה מעמיקה.

בעזרת קורס תטא הילינג שנמשך חודשים ספורים אפשר לקבל כלים לריפוי עצמי, וזה משהו שאי אפשר לומר על לימודי רפואה רגילים. אז מה אתם הייתם מעדיפים? לחכות שיתפנה תור אצל הרופא או לרפא את עצמכם?

קורס תטא הילינג נותן את הידע והכלים, אבל מה שהוא לא נותן זה סבלנות, ואתם תצטרכו הרבה סבלנות, כדי בניגוד לכדור שיכול לשים קץ לכאב ראש חזק בזמן קצר, ריפוי הגוף בשיטת תטא הילינג הוא לא מיידי, במיוחד במקרים של מחלות קשות, כמו סרטן.

עם זאת, בזכות ניקוי האדם ממערכת אמונות שהוא צבר במהלך החיים, לימודי תטא הילינג יוצרים בסיס טוב להעצמת הסבלנות של האדם.