רעיונות להצעות נישואין

  1. צור מחדש את הדייט הראשון שלך
    ביקור חוזר בבר שבו נפגשתם לראשונה או במסעדה שבה אכלתם לראשונה ארוחת ערב היא הדרך המושלמת להיזכר במערכת היחסים המאושרת שלכם. כשאתם מדברים על כל הדברים הנפלאים שעשיתם ביחד, אתם יכולים לרדת על ברך ולראות אם הם מוכנים להקדיש יותר זמן לעוד דברים לנצח!
  2. צור תשבץ מותאם אישית
    הם יכולים להיות מאוד מיותרים, תן לזמנים הנוכחיים לעזור לך להציע – פשוט צור קשר עם עורך הפאזלים והגש תחינה נואשת. אחרת, אתה יכול ליצור תשבץ משלך באינטרנט ולהתעמק בבעיות ידועות.
  3. לבקר במוזיאון
    האם אתה יכול להיות יותר רומנטי מהנשיקה שלפני הנשיקה? התפעלו מיצירות האמנות האהובות עליכם, או ערכו טיול מיוחד כדי לראות את אחת מיצירות האמנות המפורסמות ביותר בעולם שתמיד רציתם לראות. כמובן, יש עוד המון מוזיאונים שאינם אומנותיים ומעניינים לא פחות – כמו מוזיאוני מדע, מוזיאוני שעווה ומוזיאוני טבע.
  4. ברוכים הבאים לשנה החדשה
    3, 2, 1… השתמש בספירה לאחור זו כדי להתחיל בן זוג עתידי חדש. לצלול לתוך מקום פרטי עם הרבה שמפניה ונשיקות לשנה החדשה. זיקוקים משלים את כל העניין.
  1. הזמן את החברים והמשפחה שלך
    אתה צריך לדעת אם בן הזוג שלך רוצה משהו כזה. אם הם רוצים להציע נישואין בפומבי, תוכלו לארגן מסיבת אירוסין שבה כולם יחכו לכם עם בלונים ושלט "תתחתן איתי". האדם היחיד שיפתיע אותך הוא בן הזוג שלך.
  2. הצעת נישואין בפריז עיר האורות הכי רומנטית בעולם.
  3. שאל שאלות ביום האהבה
    מפברואר עד ה-14, העניקו לבן הזוג מתנה או כתבו לו מכתב אהבה כל יום. ב-14 תנו להם מתנה מיוחדת – טבעת כמובן! בלונים, שוקולדים, ורדים: לכו הכל.
  4. להציע בדיסני
    הצע נישואין במקום המאושר ביותר עלי אדמות והתחיל את האגדה שלך!
  5. צור ציד נבלות
    ארגן ציד נבלות בעיר או באזור שלך ומצא הרבה רמזים מעניינים שבן הזוג שלך יוכל לפתור. הרמזים האחרונים יביאו אותם אליכם, שם תחכו לטבעת.
  6. היכנסו לרוח החג
    גם פסטיבלי מוזיקה וחגיגות חגים נמצאים בשילוב – אם אתם זוג מוזיקלי, הובילו את הלהקה האהובה עליכם וצרו זיכרונות בלתי נשכחים.
  7. שחקו עם האוכל שלכם
    בקשו מהמסעדה לכתוב שאלות ליד הקינוח שלכם, או תנו להם תפריט "מיוחד", שהוא למעשה מכתב אהבה לבן הזוג שלכם. עצות לאוכל ושתייה באופן כללי נהדרות – הניחו את הטבעת בתחתית כוס שמפניה, או על גבי קינוח ביתי. (אנחנו לא ממליצים להדביק אותו באוכל כי הטבעת מהווה סכנת חנק.) מה דעתך לכתוב את זה על פיצה?
  8. להאיר את הלילה
    ערב המדורה הוא עוד מנצח. זיקוקים וזיקוקים יוצרים אווירה קסומה ורומנטית. אתה יכול לעשות זאת במהלך מופע זיקוקים נהדר, או שניכם יכולים לקנות כמה זיקוקים לשחק בגינה האחורית שלכם.
  9. לשעשע אותה עם רשימות השמעה של Spotify
    להגניב שירים של הצעת נישואין לפלייליסטים שלה כמו "Marie You" או "Will You Marry Me?" ברונו מארס מפעם ג'יימסון או לני קרביץ. האם אתה מאזין למוזיקה בזמן בישול או ריקוד בדירה שלך? כשהשיר מתחיל, אפשר לרדת על ברך ולהפתיע אותה לגמרי.
  10. הכינו אלבום סנטימנטלי
    אלבום תמונות מותאם אישית הוא הדרך המושלמת להציע נישואין. החזית יכולה להיות מותאמת אישית עם השם שלך והיא יכולה להכיל מידע מוצע משלך! ברגע שהם יסכימו, האחר המשמעותי שלך ייהנה לדפדף בספר הזיכרונות הזה, להיזכר ברגעים המיוחדים שהביאו אותך עד היום.

gotop

חברת GO TOP מציעה מגוון שירותי קידום אתרים לעסקים , בניית אתרי אינטרנט, פרסום אינטרנטי בגוגל אדס וברשתות החברתיות וייעוץ עסקי למיתוג העסק במרחב הרשתי עם נסיון של מעל 11 שנים בתחום, פנו אלינו עוד היום 054-9489377.

כתיבת תגובה