שאלון בגרויות במתמטיקה 003

תואר כבר יש לכם? לא בטוחים איך תצליחו בלי תואר?

נכון לומר כי בתקופה זאת, תעודת בגרות טובה היא אינה תנאי בלעדי בשביל למצוא עבודה, ולמרות כי לא מעידה על האינטליגנציה, אבל בכל מקרה עדיין כדאי שתהיה לכם, מאחר וזה פרט בסיסי עבור קו"ח שלכם, ולעיתים גם חובה בכדי להתקבל ללימודי תואר כלשהו. מעוניינים לדעת הכל על בגרויות במתמטיקה 003? קיראו עד הסוף.

איך משלימים בגרויות?

ככל שמחכים יותר זמן אחרי התיכון – כך יהיה לכם קשה יותר להוציא בגרות מלאה. זה למה, אנחנו ממליצים לפתוח בתהליך הכי מוקדם שאפשר. אפשר למצוא מספיק מוסדות לימוד מוכרים שניתן להיעזר בהם. עוד מידע על מכוני לימוד אלה ניתן לקבל בקלות בגוגל וכד'. במידה ואתם חיילי סדיר, קבע, או השתחררתם כרגע, תוכלו לקבל הנחות והטבות מסויימות על קורסי השלמה.

שימו לב שאתם בוגרים, אז, התייחסו אל הנושא ברצינות האפשרית ותפסיקו להתנהג כמו ילדים קטנים; כעת, כאשר אתם יודעים מה תעדיפו לעשות בעתיד, ואחרי שהשגתם מושג גדול יותר על נושאים מסויימים.

מה דעתכם על הציון הפסיכומטרי?

ציון הבחינה הפסיכומטרית מחושב בצורה שונה בתכלית מפורמט בחינות הבגרות. לציוני הפסיכומטרי יש חשיבות גדולה יותר מאשר המשקל של ציוני מבחני הבגרות, והמבחן עצמו קשה יותר בכמה רמות, זאת על אף העובדה שמבחן זה לא משקף את רמת החכמה שלכם. הפסיכומטרי בודק דווקא את אופן התפקוד שלכם במצבים מלחיצים, את זכרונכם ואיך אתם מנהלים את סדר העדיפויות.

למרות העובדה כי ניגשתם והוצאתם ציון גרוע יחסית בבחינה הראשונה – אין זה אומר שאתם לא חכמים , רק שפשוט לא היה מוצלח הפעם; כמו ראיון עבודה, רובנו לא נצליח להוציא מעצמם את המקסימום ולהוציא תוצאה טובה על הפעם הראשונה. תמיד תוכלו להמשיך ולגשת לעוד בחינות, במידה ויש לכם מספיק כסף וכוח מנטאלי לגשת לעוד מבחן. את התוצאה הגבוהה יותר שתוציאו – שומרים שבע שנים.

בשלב זה, אחרי שקיבלתם ידע רחב יותר על דברים כמו בגרויות מדעי המחשב, ובמידה ואתם יודעים בבטחה מה תרצו ללמוד ובמה תרצו לעבוד, זה הזמן לנצל את המידע הזה בשבילכם: הירשמו לקורס, שפרו את הממוצע שלכם, ותנו להורים להתמוגג מנחת!

כתיבת תגובה