שואב אבק רובוטי לניקוי כל סוגי השטיחים

טכנולוגיה מתקדמת זו של שואבי אבק מאפשרת ניקוי שטיחים יסודי ללא כל מאמץ. בין אם מדובר בשטיחים מקיר לקיר, שטיחים בעלי שיער קצר או שטיחי שאגי בעלי שיער ארוך, בין אם מדובר בשטיחם דקים ובים אם בשטיחים רכים ועבים- שואב רובוטי מסוגל לנקות עבורכם את השטיח ולשמור עליו נקי על בסיס יומיומי. ראשית, יש לציין כי שטיחים באופן כללי נוטים לצבור אבק ולכלכוך, בפרט מכיוון שבניגוד למרצפות לא ניתן פשוט לשטוף אותם במים.שנית, שטיח נקי ושאוב הוא שטיח בעל מראה אסתטי, והצבעים שבו  חיים ובורקים יותר. כל שעליכן לעשות הוא לתכנת את השואב שלכם לעשות את מלאכת השאיבה עבורכם. אינכם צריכים להיות לידו או "לעזור" לו. זה כל הרעיון שבשואבים רובוטים- הם בבחינת רובוט לכל דבר ועניין. אם נהגתם לנער שטיחונים מחוץ לחלון או להברישם בעזרת מברשות יד- לא עוד. שואב רובוטי מנקה גם את השטיחים, גם את השטיחונים וגם את המשטחים שביניהם כגון קרמיקה, פרקט, שיש וכדומה. למעשה, הוא מסוגל למנוע על משטחים אלו ולעבור ממשטח למשטח ללא קושי. זה המקום לציין ולהרגיע כי שואב זה מהונדס באופן כזה שאין ביכולתו לגרום חלילה לנזק או לחבלה לשטיחים או למרצפות. היקפו עשוי מסיליקון- למניעת "מכות" או חבלות בחפצים וברהיטים, בתחתיתו ובצדדיו ישנן מברשות שממקסמות את פעולת השאיבה שלו.מידי פעם מומלץ להפוך את השטיח על מנת לאפשר לרובוט לנקות גם את החלק התחתון שלו וגם את המשטח שמתחתיו.

מה תדירות השימוש הרצויה?

עניין זה משתנה מאדם לאדם בהתאם למקום מגוריו ולסגנון החיים שלו. מובן שאם אתם גרים בבית קרקע, מגדלים ילדים וחיות מחמד ויש לכם שטיחים בבית, סביר להניח כי כמויות האבק שנוטות להצטבר אצלכם תהיינה גדולות יותר מאשר בבית בו מתגוררים זוג ללא ילדים קטנים, ללא חיות מחמד וללא שטיחים. בשני המקרים האבק מצטבר, כמובן, אלא שהתדירויות בהם שתי המשפחות נאלצות לאבק את ביתן שונה. באופן כללי ניתן לומר כי על מנת לשמור על שטיח נקי ונעים למגע רצוי להשתמש בשואב הרובוטי פעמיים בשבוע. אלו מכם שסובלים מבעיות נשימה, אסטמה או אלרגיה לקרדיט האבק- מומלץ שתקפידו אפילו יותר. עם זאת, זכרו, הקפדה יתרה אינה דורשת מכם דבר פרט לשימוש תכוף יותר ברובוט שואב אבק כך שאין הדבר צריך לרפות את ידיכם.

מה צריך לדעת על מנת לתכנת שואב אבק רובוטי?

לקרוא. הוראות ההפעלה מגיעות גם בשפה העברית וגם בשפה הרוסית. גם אם אתם שייכים לדור הישן ואינכם "מתמצאים במחשבים"- אל דאגה. תוכנת ההפעלה קלה וידידותית מאוד למשתמש, על מנת שגם האוכלוסייה המבוגרת תוכל ליהנות ממוצר איכותי זה.

כתיבת תגובה