שימוש נכון באתרי היכרויות

שימוש נכון באתרי היכרויות

נראה כי כיום האפשרות לפגוש בן או בת זוג חדשים דרך אתרי אינטרנט שונים היא גדולה מתמיד. אתרים כלליים ואתרים המרכזים קבוצות משתמש מוגדרות נפוצים מאוד בשימוש, כאשר חלקם מציעים שירותים חינמיים ואחרים דורשים דמי מנוי חודשיים. צורת השימוש באתרים אלה היא בעלת חשיבות רבה לשיפור הסיכויים למציאת בן או בת זוג מתאימים ועל כך נדבר במאמר זה.

באילו אתרים כדאי להשתמש?

אתרי היכרויות איכותיים ומוצלחים יהיו בדרך כלל בתשלום. התשלום הוא חודשי ומרבית האתרים מציעים פרק זמן מסוים של תקופת ניסיון בחינם. חשוב לברר מי נרשם לאתר אליו אתם מצטרפים, האם הוא מיועד לקבוצת משתמשים מסוימת או האם הוא אתר כללי הפתוח לכל משתמש ומשתמש. אתרי היכרויות בתשלום המיועדים לקבוצת משתמש איכותית ומוגדרת עדיפים על אתרים כלליים ויגדילו את סיכויי ההצלחה שלכם.

את השימוש הנכון באתרי ההיכרויות ניתן לחלק לשלושה חלקים: יצירת הפרופיל האישי, יצירת הקשר הראשוני ופגישת הפנים מול פנים הראשונה. בראש ובראשונה, כדאי להשקיע זמן ומחשבה ביצירת הפרופיל האישי שלכם. פרופיל זה יהיה מורכב בדרך כלל מתמונה וממספר משפטים שיתארו אתכם ואת תחומי העניין שלכם. רצוי לשדר רצינות וענייניות. בזוגיות יש מקום רב להומור, אך רצוי לשמור אותו לשלבים מאוחרים יותר. הגולש או הגולשת שמגיעים אל סיכום הפרופיל שלכם מעונינים באינפורמציה קצרה ומתומצתת, בתמונה ברורה ואיכותית ובתיאור ממצה של תחומי העניין שלכם. בשעה שיוצרים את הקשר הראשוני, בדרך כלל באמצעות צ'אטים, רצוי שלא לדבר בשלבים הראשוניים על אכזבות קודמות, על החברה שעזבה אתכם לאנחות רק בשבוע שעבר או על החבר שבגד בכן. שמרו על טון חיובי וענייני, על חוש הומור ועל אופטימיות. ההמלצה היא לא למהר ולבסס היטב את ההיכרות הראשונית לפני שממשיכים הלאה לפגישה הראשונה.

הפגישה הראשונה

כאשר מגיעים לפגישה הראשונה כדאי להשקיע מחשבה בלבוש ובהופעה החיצונית על מנת לשדר לצד השני את רצינות כוונותיכם. נסו להיות טבעיים ומשוחררים ככל האפשר בזמן הפגישה. נסו גם להימנע מלדבר רק על עצמכם, או משתיקות ארוכות תוך צפייה שבן או בת הזוג ידברו גם עבורכם. כאן בהחלט המקום להשתמש בחוש ההומור, להיות קלילים ולשדר התעניינות ערה בדבריו של בן הזוג שלכם.

כתיבת תגובה