תיקי בד לשמירה על איכות הסביבה ומיתוג מקצועי

תיקי בד – מיתוג ירוק, אופנתי ואיכותי

בתקופה האחרונה, מופיעים תיקי בד בכל מקום כפטריות המופיעות לאחר הגשם. לבטח שמתם לב שלאחרונה על פי רוב כמעט כל סופרמרקט מפיץ ממש בזול תיקי בד כחלופה לשקיות ניילון רגילות שבחנויות רבות מאוד תקבלו את אותו המוצר שרכשתם בתיקים מסוג זה ושעסקים מגוונים מעניקים תיקי בד ושקיות בד ללקוחות שלהם – מתנה וש מפרסמת את אותו החברה למשך זמן וממתגת אותו כדלהלן 'ירוק'.

איך הביא לתיקי הבד להופיע?

תיקי הבד הגיעו לחיים שלנו בסערה לאחרונה, כחלק מהטרנד הירוק ששוטף את כל אתר ואתר. סרטי קולנוע למשל 'אמת מטרידה', אסונות אקולוגיים בדמות טפטופים של נפט וחומרים רדיואקטיביים המחסלים חיי אדם בהיקפים של מאות אלפי קילומטרים, וגם הכמויות המפחידות של זבל שמפיק האיש שהמקום לאגירתה מתעתד ופוחת, מירב כדוגמת אלו מציתים בתוכנו דחף להציל אחר מה שנשאר.

שקיות ניילון, לדעתם של אנשים רבים, הן לא פחות מאויב היקום. מספיקה העובדה שכמה אלפי טריליוני שקיות ניילון נזרקות מדי קיימת בארצות חוץ, ושמשך התכלות של שקית ניילון כמו זו הינו 500 שנים, כדי לעורר בתוכנו בהלה רבתי. לפיכך, השימוש בתיקי בד ושקיות מחומרי גלם מתכלים הוא בלעדי ספק אפשרות מצוינת לחסוך אף במעט את אותו הזיהום הנ"ל.

נראה שמאז כמות השקיות והתיקים הירוקים אינה יורדת אלא גם הולכת ומתפשטת לעוד ארצות על פני הגלובוס. התופעה, ששורשיה בחנויות האופנה שהיו הראשונות אשר העניקו ללקוחותיהן את אותם הבגדים ארוזים בתיקי בד כולל לוגו החנות, עומדת וצוברת נפוצות שלא תתואר. אבל, לא זוהי המניע היחידה לנפוצות של תיקי בד. סיבות אחרות הן שם המסחרי ואופנתיות.

בתי עסק מגוונים מבינים כיום את אותה החשיבות של תיקי בד כך גם לתכליות מכירה, מיתוג ומינוף החברה. תיקי בד מיוצרים עם לוגו העסק הם חשיפה לטווח ממושך על מוצר שאנשים בוחרים שבו רבות מאוד. חוץ מזה, הם משדרים שהחברה היא שיש לה מודעות סביבתית, תכונה שמאד מוערכת בימינו בשוק העסקי. העלויות הכספיות של ההדפסה הנן נוחות לכל כיס למדי והגרפיקה עם המודרניזציה של היום מתקדמת, באופן זה שאפשר לפתח ללא קושי תיקי בד יפים שיש להן לוגו העסק שמרביתם ירצו ליטול הביתה.

כולל שלל הכדאיות שהם כבר נותנים, ברור שתיקי בד מהווים בימינו דרך פרסום עסקאות יעיל, חסכוני ובעל שווי נוסף.