שירותי סטרימינג טובים


הכל על אחסון אתרים!

אם כבר שילמתם על אתר אינטרנט ברשת, בחרתם לו עיצוב מקורי, הכנסתם אליו טקסטים והשקעתם בו זמן, כסף ומחשבה – צריך לבדוק קניית חבילה אחסון. כל אתר או פורטל, קטן או מסחרי, מוכרח להיות מאוחסן על פני שרת חיצוני. שרת זה הוא סוג של מחשב על שלא כמו מחשב ביתי שמאפשר גיבוי של מספר ענק של קבצים מתעניינים? הקליקו על הקישור הבא.

מציאת חברת שרתים טובה זהו לא דבר כה פשוט, ממש לא כל חברת אחסון תתאים לאתר שברשותכם, בגלל זה צריך לברר את העניינים הבאים –

סוג השרת – בתחום המחשוב יש מספר טכנולוגיות נפרדות, פורטלים מתוכננים בקונפיגורציה שונה ולא כל שרת מתאים לגבות את האתר שברשותכם. חובה לבדוק מראש אם השרתים של החברה יתאימו לכם.

חברה אמינה – שרת לא יציב גורם לנזקים לאתר, במיוחד אם מדובר בפורטל מסחרי. בכל רגע בו באתר לא נמצא באוויר עבורכם זה הפסד כסף. יש צורך בחברה עם מוניטין טוב, כזו שתוכל לתחזק את השרתים שהיא מחזיקה ולתקן את התקלות במידה ויש.

גודל חבילת האחסון – כמה נפח אחסון כדאי לכם לקנות? מהן העלויות? כמו בדילים אחרים שעושים, חשוב מאוד לבדוק מהי התמורה שאתם מקבלים ביחס לתשלום. חשוב לשים לב לגודל חבילת האחסון וקצב התעבורה.

שרת בארץ או בחו"ל – מי שרוצה ענן מחשוב במחיר זול, עלול להגיע למצב שהוא משלם בשביל שרת באמריקה. שרתי אחסון כאלה פועלים לאט יותר, הקצב של העברת הקבצים עלול להיות כמעט ולא קיים ואם קרתה תקלה – ייתכן וכלל לא יהיה מענה.

ועוד משהו – בררו עם חברת האחסון שישנו גיבוי מלא של התכנים שעל השרת, פרט זה כנראה יחסוך מכם לא מעט עוגמת נפש.

מה עכשיו?

רק אחרי שבדקתם את הדברים היסודיים הללו, זה הזמן להשוות בין מס' האפשרויות השונות. בינינו, אתם תרצו להיות בטוחים שאתם נהנים משירות טוב שיבטיח לאתר שברשותכם מקסימום יציבות.

עם המידע שפה למצוא חברת אחסון לאתר האינטרנט שלכם לא תהיה משימה קשה במיוחד, קדימה לדרך!

כתיבת תגובה