Untitled

יש אנשים שמשיגים את כל מה שהם רוצים תוך התמדה, עבודה קשה ואמונה בעצמם. הרבה אנשים אחרים צריכים מישהו שיעזור להם לפעול להשגת הרצונות והצרכים שלהם, מישהו שייתן להם את הדחיפה לכיוון הנכון, ובכלל, מישהו שיעזור להם להבין מה הם רוצים, מה הם צריכים ואיך הם יכולים להשיג את כל זה, עוד לפני שהם בכלל עושים פעולה כדי לקדם את הדברים האלו.

אימון אישי לחיים הוא תחום מבוקש, ובמובן מסוים, הוא הפך להיות תחליף למפגשים קבועים עם פסיכולוג, משום שבעוד שהפסיכולוג לא יכול ממש לייעץ, אלא רק להקשיב, המאמן האישי נמצא שם כדי לייעץ. ובניגוד להסברים ולתובנות של הפסיכולוג, המאמן האישי נותן חומר למחשבה ואחרי כל פגישה איתו יש תובנות הרבה יותר פרקטיות ומקבלים תשובות לשאלות.

אימון אישי לחיים הוא דבר מאוד כללי בשמו, אבל כשנפגשים עם מאמן אישי אפשר להתמקד בכל תחום שרוצים לשנות אותו, למשל אפשר לעשות אימון אישי להצלחה בקריירה או בזוגיות או אפילו בדברים כמו מציאת דירה אחרת מזו שגרים בה עכשיו.

לפעמים, יש דברים שאפילו מאמן אישי לא יכול לעזור בהם, למשל כששני אנשים סובלים מבעיה רצינית בזוגיות שלהם, ובמקרה זה הם צריכים ייעוץ זוגי בדרום שיינתן על ידי מישהו שבאמת מבין בזוגיות ויודע איך אפשר להתגבר על קשיים בזוגיות.

כיום, נראה שתחום התעסוקה והכלכלה הוא התחום שבוער לנו יותר מכל. כמובן שלא רק כסף חשוב, אך תעסוקה היא הרבה יותר מאשר אמצעי להשגת כסף, היא גם מסגרת שנותנת לנו הרגשת משמעות והיא נותנת לנו סיבה לקום כל בוקר. בלעדי עבודה, לא רק שלא יהיה לנו כסף לדברים ההכרחיים, גם נרגיש מיותרים. הרבה אנשים מגיעים למצבים חמורים, שבהם הם כבר צריכים פסיכולוג או פסיכיאטר ותרופות כדי לצאת מהמצב הנפשי הקשה שהם נמצאים בו. במקום להגיע למצב כזה, למה לא לעשות אימון אישי לחיים כבר כשמרגישים שקצת קשה? אומנם אין זו תרופת קסם, ונדרשים מוטיבציה, סבלנות והתמדה, אך השינוי יכול להגיע.

אימון אישי להצלחה הוא מצוין גם לכל מי שרוצה בן או בת זוג אבל נראה שלא מצליח להשיג את מבוקשו. אין דבר נורא יותר מאשר להיות לבד כל החיים, לכן מי שמחליט לפנות למאמן אישי, יכול להיות גאה בעצמו על כך שהוא לוקח עצמו בידיים, מבקש עזרה ומתחיל לפעול כדי להשיג מה שהוא רוצה.