שירות תיקונים למקררים

מחפשים טיפים לשמירה על תקינות המקרר? הנה כמה עצות עבורכם:

יום קיץ חם, אי אפשר לנשום מרוב שהאוויר ממיס, השמש קופחת והזיעה ניגרת כמו מים. פסגת השאיפות היא פשוט להגיע הביתה, לפתוח את דלת המקרר ולקחת איזה משקה קר. אך מהן האפשרויות העומדות בפנינו כאשר המקרר מתקלקל? היכן מוצאים תיקוני מקררים? האם ניתן לשמור על המקרר והמקפיא שלכם תקין וללא תקלות? מקררים מאיזו תוצרת נחשבים לטובים ביותר?

כי מקרר לא תקין משמעותו בעיה רצינית יותר מאשר סתם קולה חמה, ובעיה בקירור המזון שלנו משמעותה פגיעה בטריותו, מעודדת התרבות של חיידקים, גורמת לסירחון, ואף בזבוז רב של כסף על מצרכים שהולכים לפח.

צריכים פרטים על טכנאי מקררים? בואו לקרוא מספר טיפים שימושיים על תחום הקירור:

לשמירה על תקינות המקפיא והמקרר שלכם, תחילה הציבו את המכשיר בפינה קרירה, במרחק של כ-15 ס'מ מהקיר, והקפידו לסגור את הדלתות כל הזמן. ועוד, הקפידו יותר מכל לשמור על פתחי האוויר פנויים בכל זמן ואל תפעילו את המקרר על עוצמה גבוהה אם אין חובה בכך.

מחפשים תיקון-מקרר? שתלם לבדוק אם המכשיר עדיין זכאי לאחריות היצרן. אם זה לא המצב, יהיה עליכם לשלם בין 150-300 ש'ח על בדיקתו ועוד תמורת התיקון.

שילמתם עבור התיקון? בקשו אחריות של חצי שנה לפחות על התיקון.

מחפשים מקרר חדש? מקררים מתוצרת הארץ ותיקונם עולים פחות ממקררים אמריקניים ואסיאתיים, ועם זאת איכותם לא נמוכה יותר. במידה ותקציב אינו מהווה בעיה, ניתן לקנות מקרר ברמה גבוהה עם תוספות כמו למשל אפשרויות צריכת חשמל ומספר דלתות רב יותר מהמכשירים הפשוטים.

למידע חשוב על מקרר אמנה שירות או נושאים אחרים בתחום המוצרים החשמליים, היכנסו לביקור באתר שלנו. קירור נעים.

כתיבת תגובה