טיפים לרכישת אמבטיה חדשה ע"י ציפוי אמבטיה

טיפים לרכישת אמבטיה חדשה
שיפוץ חדר הרחצה עשוי להיות משימה מורכבת יותר מהמצופה כיוון שפעמים רבות מדובר על שיפוץ יסודי אשר רק בסיומו ניתן לצפות בשדרוג מראה החדר. החלפת אמבטיה לדוגמה לא מסתכמת רק במראה חדש או באמבטיה יוקרתית אלא מתחילה הרבה לפני כן, בהחלפה של הצנרת, הריצוף וחיפוי הקיר. לכן, לפני שיפוץ החדר ורכישת אמבטיה חדשה חשוב להיערך בהתאם בכדי למנוע הוצאות גבוהות שאינן מתוכננות.
החנויות מציעות דגמי אמבטיות רבים העונים על כל צורך, טעם או תקציב. האמבטיה הסטנדרטית מלבנית, אורכה נע בין 130 ל – 150 ורוחבה הממוצע הוא 70 סמ. לרוב עשויה אמבטיה זאת מאקריל ומחירה הממוצע עומד על 1,200 ₪. אמבטיות פינתיות תופסות חלל רחב יותר , גודלן הממוצע הוא 150 על 150, הן מכילות ג'קוזי ומחירן הממוצע עומד על 2,700 ₪. אמבטיות free standing נחשבות לפסגת העיצוב ומחירן הוא היקר ביותר בשוק, העומד על עשרת אלפים שקלים בממוצע.
אפשרויות נוספות לשיפוץ אמבטיה
במידה ורכישת אמבטיה חדשה יקרה מדי, ניתן לבצע ציפוי אמבטיה במקום. מדובר על התזה של חומרים חזקים היוצרים ציפוי אמבטיה על בסיס קיים שכבר אינו מתפקד כראוי ונראה בלוי ומוזנח. עלות תהליך זה עומדת על 800 ₪ בממוצע – מחיר זול משמעותית לעומת רכישת אמבט חדש. היתרון של ציפוי אמבטיה הוא העובדה כי האמבטיה נראית חדשה לגמרי לאחר מכן, מבחינת תחושה ושימוש, ללא צורך בשיפוץ יסודי.
בין אם בוחרים ברכישת אמבטיה חדשה או בביצוע ציפוי אמבטיה, חשוב לערוך סקר שוק לפני כן, לבצע השוואת מחירים, למדוד את גודל החדר ולקבל המלצות על בעלי מקצוע אמינים ומנוסים. כיוון שמדובר על חדר בעל תפקיד מרכזי בבית מבחינת שימוש ומראה, התוצאה הינה קריטית בנוגע לאיכות החיים של הדיירים וחשוב להתייחס לכך ברצינות.

כתיבת תגובה