תזונה וספורט הם השילוב המושלם

כדי להיות בריאים, יש לשלב בין תזונה נכונה לבין ספורט. מה לאכול ואיזה אימונים לעשות? זה כבר תלוי בצרכים של הגוף ובמה שאתם רוצים להשיג.

התזונה היא הדבר הכי חשוב, כי משם מתחיל הכל, לא רק איך שאתם נראים אלא גם איך שאתם מרגישים. רק בגלל שאתם רזים, זה לא אומר שאתם ספורטיביים יותר מאנשים שהם קצת יותר עבי בשר מכם. אז קודם תבדקו מה אתם אוכלים ואם חסר לכם משהו בגוף, כמו מלחים, ויטמין B12 או אומגה 3, ואז תבנו את התזונה שלכם בהתאם לכך.

התזונה גם צריכה להיות מותאמת לספורט שאתם עושים ולתוצאות שאתם רוצים להשיג מהאימונים. לדוגמא אנשים שרוצים לפתח שרירים צריכים, בין היתר, לצרוך הרבה חלבונים (טבעיים או אבקה), וצריכים להרים משקולות. היות והם דוחקים את הגוף שלכם רחוק יותר מכל מתאמן אחר, הם גם צריכים תוספי מזון של סופהרב וחברות אחרות, שעוזרות לשפר את התוצאות שהם משיגים דרך האימונים שהם עושים.

אם אתם לא יודעים איזו תזונה תתאים לכם ואיזה ספורט לשלב איתו, תוכלו להתייעץ עם מאמן כושר או להתייעץ עם תזונאי לגבי התזונה ועם המאמן בנפרד לגבי האימונים המתאימים לתפריט שהתזונאי נתן לכם.

לא משנה איזה תזונה וספורט אתם צריכים, מה שבטוח הוא שהגוף שלכם צריך ויטמינים ומינרלים כדי להיות חזק ואנרגטי יותר, לא רק כדי שתוכלו לעשות את האימונים בצורה טובה יותר אלא כדי שתוכלו לתפקד טוב יותר בכל שעות היום. הויטמינים והמינרלים, שאולי חסרים לכם בגוף, יאזנו את הגוף ויעניקו לו חוזק, והם אפילו יכולים לחזק את המערכת החיסונית שלכם.

מי שמוותר על ספורט ומתרכז רק בתזונה, או להיפך, מפספס הזדמנות גדולה- הוא יגיע לאט יותר ליעדים שלו, אם בכלל, והוא גם לא חי חיים בריאים כמו שהוא היה רוצה. אולי לטווח הקצר זה לא נראה חשוב, אבל בטווח הרחוק, לתזונה בשילוב עם הספורט יש השפעה עצומה על הגוף.

הגיע הזמן שתספיקו לזלזל בגוף שלכם ובעצמכם, ותתחילו לקחת את הדברים ברצינות. לפני הכל, תעשו בדיקות כדי לבחון את מידת הכושר והבריאות שלכם ולבדוק מה הגוף שלכם צריך שאתם לא מספקים לו במידה הנכונה. אחר כך, תירשמו למכון הכושר הקרוב לבית שלכם ותלכו לפחות שלוש פעמים בשבוע כדי לעבוד בצמוד למאמן כושר אישי.