מגשים לאירוח מדהים

חוששים מההכנות לאירוע? מי שאירח בחייו לבטח יסכים איתי שזו אף פעם לא משימה קלה. ההכנות מסביב, הקניות והניקיונות, לאספקטים אלה יש מחיר ולא רק מחיר כספי, אלא גם כאב ראש גדול וזמן. במאמר המצורף אנסה לתת לכם שיטות וטיפים שיכולו לסייע גם למארח העסוק והלחוץ ביותר להנות מהאירוע ולא רק לחיות בהרגשה שהוא נמצא בעונש.

טיפ מעולה שחשוב לי לתת לכם הוא לשים דגש ולחשוב איך ניתן להפוך את חייכם לנעימים יותר, בעיקר בנושאים המסובכים, כמו בשלב של דאגה לתפריט. גם במשרדים- כאפשרות לכיבוד לאורחים, או לעובדי החברה וללא ספק גם בבית כשתארחו את החברים של הילד.

רעיונות וטיפים

בטח תסכימו איתי שאוכל בריא חשוב לכולנו -לעובדים במפעל, למנהל הבכיר ולא פחות גם לאורחים בברית. על כן אני ממליץ להעזר באפשריות שונות של קייטריניג. באופן הזה אפשרי למצוא מענה לכל אירוע.

אם אתם ראשי צוותים שרווחת העובדים חשובה להם יש כמה אופציות טובות שכדאי לשקול, לדוגמת הצבת מכונות אוטומטיות משולבות שכוללות מספר אלמנטים כמו סנדוויץ' גבינה וירקות, מעדנים ויוגורטים, וכמובן פחיות שתייה. ככה בכל שעה עובדים ואורחים במשרד יכולים לקבל מענה בריאותי וטעים לרעב שתוקף.

היה ואתם מעוניינים בפתרון יותר איכותי, לדוגמא לאירוח או למסיבה חשובה, רצוי לשקול את האפשרות להזמין שירותי קייטרינג חלבי או אולי משלוחי פירות חתוכים. כמובן שיש עוד דוגמאות ואפשרויות שיוכלו להפוך את חייכם להרבה יותר פשוטים.

כיבוד לאירועים, כפי שאתם בטח חושבים, מסוגל להיות אחד מתוך מגוון פתרונות שונים, גם אם יש ארוע כמו ברית או אירוע עסקי. אבל תחום האוכל הוא בטוח לא הדבר היחיד שניתן להקל בו. אני ממש ממליץ, שאם תצליחו, להיערך מספיק זמן מראש – לדאוג למצרכים, לנקיונות מקום האירוע וכו', פעלו כך. טיפים אלו יסייעו לעובד האחראי ובצורה ודאית גם למארח הממוצע. אסור לשכוח שתכנון קפדני מראש הוא מרכיב הכרחי להצלחה.

ללא צל של ספק יש יתרונות רבים בהזמנת שירותי הסעדה. הם נועדו לאירוח במקום סגור ומחוצה לו, לדוגמא בטיול – כמו סיור בכותל, או טיול משפחתי לגולן ובנוסף, גם בחברות – לאורחים ולעובדים. אם אתם זקוקים לאינפורמציה נוספת בתחום של שירותי קייטרינג ואירוח? עברו לאתר הבא ורצוי לזכור שלמרות ששירותים כאלו עולים כסף, הם בסופו של דבר יכולים לחסוך זמן לאחראי.

כתיבת תגובה