תיקון מחשבים ניידים

תיקון מחשבים ניידים

בישראל  קיימות מעבדות רבות שהתחום העיקרי שלהם הוא תיקון מחשבים ניידים, רבים הסיפורים על מחשבים שהגיעו למעבדות אלו ולא הצליחו לעבור תיקון מקצועי וזאת בשל שכל טכנאי מחשבים ניידים שאינו מקצועי חושב שזהו מפעל חיו אך אינו מתמחה ולומד כלום בתחום ולכן אנו עדים למגמה שהולכת וצוברת תאוצה ומעבדות מחשבים ניידים נסגרות ונפתחות ללא היכר ואין לנו מעבדה שאנו באמת יכולים לשמוח ולהאמין בא.

 

למצוא מעבדת ניידים מקצועית

תיקון מחשב נייד בהחלט אינו עניין לחובבנים ולכן לא נרצה להפקיר את המחשב שלנו בידי מעבדת מחשבים ניידים שאינה ראויה לכך, ההמלצה שלנו היא לבחור מעבדה שיש לה אתר אינטרנט ותעבורה גדולה של לקוחות, מעבדה שמספקת מענה ותשובות מקצועיות לכל שאלה, כאשר נחפש בגוגל תיקון מחשב נייד נראה הרבה מעבדות שירות ולא כולם מומלצות לכן עלינו להיות זהירים ולבדוק האם מדובר במותג ידוע או שמע סתם אתר שפורסם לזמן מצומצם ולכן עדיף לפנות לתוצאות האורגניות שם נכנסים מידי יום אלפי אנשים עם בעיות שעסקים אלו צריכים לפתור להם.

 

תיקון מחשבים? יצאת צדיק?

תיקון מחשב נייד יכול לעלות לנו אלפי שקלים אם לא נבחר בעל מקצוע אמין שעובד ביושר, מומלץ לחפש טכנאי מחשבים ותיק שמתמחה במחשבים ניידים, לרוב תמצאו מעבדות אך ישנם טכנאים העובדים מביתם ומנהלים מעבדה שם תוכלו למצוא יושר ומקצועיות, את הבמה אנו משאירים לחברת קום סרוויס שבהחלט מעניקה שירותי טכנאי ותיקון מחשבים ניידים מהטובים בישראל. המעבדה ממוקמת בהוד השרון ומספקת שירותי תיקון מחשבים ניידים בפריסה ארצית והאמינות שלהם גבוהה מן הרגיל אז אל תלכו לחובבנים כי זה יכול לעלות לכם במחשב. חוסר ידע של טכנאי יכולה לגרום לנזק בלתי הפיך כאשר שמענו על מקרים של טכנאים חדשים שקיצרו מחשבים.

 

תקלות ידועות במחשבים ניידים

תיקון מחשב נייד זוהי מילה כללית, במחשב הנייד ישנם מאות חלקים ולכן יש לפרק ולהבין את סוגי התיקונים:

מסך למחשב נייד מוחלף כאשר אנו שוברים או פוגעים בו פיזית, ישנם מקרים נדירים בהם המחשב יכול להראות תצוגה שחורה לאחר נפילה מבלי שהמסך יפגע וזאת בשל הכבל שמתחבר אליו כנראה זז ממקומו.

מקלדת למחשב נייד בדרך כלל תיפגם כאשר יפגע בה נוזל או שיבוא ילד קטן ויתלוש לכם את כל הכפתורים J, במקרה זה תאלצו להזמין מקלדת חדשה ולהחליף וברוב המעבדות אין מקלדות עם אותיות עברית אז תאלצו לרכוש מדבקות. אותיות חרוטות יעלו לכם לא פחות מ 160 ₪ כך שמדבקות בהחלט יחסכו לכם.

מחשב נייד לא נדלק! – סימן שהמטען התקצר ויש צורך להחליפו בחדש, במקרים נדירים הלוח אם או הפלאג טעינה הם אלו שיגרמו לנו לבעיה הדלקה.

 

 

כתיבת תגובה