תכנון חתונה גדולה


עומדים להתחתן? לא מוצאים את הידיים והרגליים? עכשיו צריך לקרוא ולהבין את הפרטים שצריך לדעת בתחום אירועים בלתי נשכחים… בוא להכיר טוב יותר את תחום האירועים: גני ארועים, הפקת אירועים וזרי פרחים!

נו, כבר יש גן אירועים לחתונה?

העניין הראשון על הפרק, הוא כמובן המקום בו יתקיים האירוע. זה יכול להתקיים באיזשהו גן ארועים, וזה גם יכול להיות איפשהו בחוץ. רק אחרי בחירת המקום בו תחגגו את האירוע, אפשר לקבוע את מועד החתונה, קונספט האירוע ולבסוף לבחור את כל הפרטים החשובים שיעזרו להפוך את ערב הארוע לבלתי נשכח באמת. מוכנים כבר להתחיל לארגן?

אז.. באיזה אופן בוחרים גן אירועים? אתם צריכים גן אירועים?

המון זוגות שמתחתנים מתחבטים בינם לבין עצמם במשך שבועות עד שהם סגורים על עצמם, וזה הגיוני. גני ארועים שונים האחד מן השני במדדים רבים; מספר האורחים שניתן להביא, מערכת התאורה, צורת הגשת האוכל ולבסוף המיקום בישראל. תמיד עדיף לדעת איזה אירוע אתם שואפים לערוך, זה יסייע לכם במציאת אולם האירועים שלכם…

כאשר מגיעים לגני ארועים על מנת להתרשם מקרוב, מומלץ לשים לב לדברים הבאים: האם הגן נראה בכלל נקי? האם הגודל בכלל יספיק למספר האורחים? כמה מגישים באמת עובדים במקום? איש לא מעריך אוכל ממוחזר או, למשל, שירות גרוע… במטרה למנוע פאשלות במהלך ערב האירוע, חובה לשים לב שאתם לא שוכחים את השאלות שעולות בכם!

על טעויות משלמים ביוקר!

את טקס החתונה תארגנו רק פעם בחיים (או כך לפחות אנו מקווים…), בגלל הסיבה הזאת כאן אין טעויות נסלחות. באיזה אופן עושים את החתונה? הדרך הטובה ביותר היא לא להתפשר על שום פרט! דהיינו, בהנחה ואתם רוצים אירוע קסום, אז מגיע לכם ללכת על זה…

מה עושים אחרי שמוצאים מקום?

אם סוף סוף יש לכם אולם ארועים – מומלץ לחשוב על הפרטים הקטנים. זה יכול להיות, לדוגמה, סידור פרחים מקצועי… אם איכשהו עוד לא שמעתם שיש כזה דבר, מדובר על אמנות לכל דבר. בעזרת אנשי מקצוע אמיתיים המבינים בתחום העיצוב ודקורציה, ניתן ממש בקלות להביא לכך שהאירוע הזה יהיה מקסים ובלתי נשכח. באמצעות שימוש בשולחנות יפים, רק כדוגמה, אפשר לשדרג מיידית את המקום. המוזמנים שיגיעו ירגישו ממש מהרגע הראשון שהם חלק מאיזשהו אירוע מהמם ויחגגו כמו שבטוח לא יצא להם עד אז… לא כדאי?

רק אם כבר סימתם עם סוגיות העיצוב, יש אפשרות לטפל בפרטים קטנים…

ללא מעט אנשים הייתה הזדמנות פעם להיות חלק מאירוע. ארועים אלה הם בדרך כלל אותו הדבר – נקניקיות על מקל, שמפניה ופטנטים ארכאיים. כדי לתכנן מסיבה באמת שונה, ישנו צורך במעט השקעה של כסף ומקוריות. רק ככה ימשיכו לספר על הארוע שלכם אפילו שנים אחרי… מצאתם כבר שירות לארוע?

מה עושים עם האוכל?

בעבור המוזמנים שלכם הפרט הכי מעניין הוא סוג האוכל. בחירת חברת הקיטרינג יכולה להשפיע רבות על שביעות הרצון מהחגיגה הזו, בגלל זה שלא תעזו לזלזל כאן. מומלץ להשתדל ללכת רק על קייטרינג לפי המלצה ומבחר מנות לא קטנות מידי. איש אינו רוצה מזון לא טעים או אחד שנמצא על צלחות זעירות. מומלץ בחום לבזבז כמה גרושים נוספים בשביל לדעת שהאוכל יהיה באמת טעים וממלא!

לא בטוחים לגבי אולם אירועים? מוסיקה עדיין לא מצאתם?

רק אחרי שהלעטתם את המוזמנים שלכם, כדאי גם להעניק להם בידור, ויש לא מעט דרכים בשביל זה. איך מתחילים? לא ניתן להעלות נושא כמו חגיגה ראויה בלי בכלל לציין מוסיקה. מעוניינים להביא דיג'י? עם אחד כזה יש אפשרות לשמח את המוזמנים לאורך כל החתונה… המשימה היחידה שנותרה לכם היא להחליט מראש על סגנון מוסיקה מועדף, ואת הדברים האחרים התקליטן יבצע עבורכם.

בעזרת המידע שכאן, תכנון חתונה גדולה אף פעם לא היה פשוט יותר… לטיפים, עצות ועוד אינפורמציה – חפשו את מאמרינו האחרים לכל הפרטים החשובים, לארוע המשפחתי שלכם.זה הזמן להתחתן…

כתיבת תגובה