אולמות לאירועים חגיגיים


חולמים על אירוע שיזכר לדורות? מי לא מפנטז אירוע בלתי נשכחת, אך מה אנשים זוכרים מארוע? הביגוד, יחודיות המתאבנים, התקליטן, וכמובן את האולם. אולי תופתעו מהתוצאות, אולם לרוב המכובדים חשובים אותם דברים, ועל אלה נשים פוקוס.

מקום כבר יש?

מיקום האירוע שתבחרו צריך לשקף אתכם ואת הקריטריונים שחשובים לכם. וילה יוקרתית תקרין אקסקולוסיביות, חתונה בים תעיד על תמימות, אולם ארועים מדהים יקרין על מעמדכם בחברה בעוד שאולם או גן אירועים קטנטן ירמוז על משפחתיות.

זכרו שהכי קל לחלום על בר מצווה יוקרתי ומלכותי, אולם קורה לפעמים שאחרי שלב התכנון האסימון נופל והם מבינים כי זה לא באמת מה שהם מחפשים. לפני שאתם סוגרים גן או אולם תחשבו אם אומנם האולם הזה אכן תואם את רצונותיכם .

מה בדבר האוכל?

נגמרה ההתמודדות עם אולם אירועים? לדעת כל האורחים אחד הרכיבים הקריטיים ביותר הוא האוכל שיוגש. לחלקכם זה אולי נשמע מופרך , אך מרבית האורחים ממש רוצים ליהנות והדבר המרכזי בחשיבותו הוא המנות שיוגשו .

לפני שאתם סוגרים תפריט תבדקו בקפידה מי רוב האנשים שיתפסו את החלק המרכזי ביותר בשמחה שלכם. היה ומדובר באנשים מהמעמד הממוצע, אוהבי אוכל ביתי, כדאי ללכת לכיוון של אוכל יותר עממי. אם נופל בחלקכם ומדובר בח'ברה משנות ה-2010 מומלץ לשקול אוכל גורמה, אם זו מסיבת ילדים ורובם יהיו בה נערים אז בלי ספק כדאי ללכת על תפריט צעיר המכיל נקניקיות, עוגת שוקלד ועוד.

חשוב שתזכרו כי אף פעם לא ניתן לרצות את כולם, אי לזאת רצוי לבחור מזון מורכב ופשוט, ייחודי ופופולארי. ככה יש סיכוי גבוה שיהיו לאנשים יותר אופציות לבחור מתוכן. לסיכומו של עניין, רצוי שיהיו מגוון חלופות מאשר רק מנות מעטות .

עיצוב האולם

במקרה שיש לכם זמן נוסף וממש חשוב לכם לגרום לתחושת וואו אצל רוב האורחים, תדמיינו בראשכם קונספט, משהו יחודי ובעיקר מסר שאתם רוצים שידעו. בדומה לבחירת המיקום, גם העיצוב שתבחרו משאיר רושם גדול.

בקטע הזה לחלוטין הכל לגיטימי; ניתן לתכנן הכל, או, לדוגמא, להדגיש דברים מסוימים; צבעים (ארוע בכתום, עיצוב בשני צבעים), אביזרים (מפלים, דקלים) עיצוב הפרחים וכו', פשוט תאפשרו לעצמכם לדמיין. הרבה פעמים קורה שחגיגה אישית מתהפך להיות גם האירוע של הורי בעלת השמחה, על כן דווקא בנושא רגיש זה, זה המקום הטבעי לתת ביטוי לעצמכם.

בשבילכם הכי חשוב זה אולמות אירועים?

הכי הכי פשוט זה לנסות לרצות את ההורים, אך אל תשכחו שבסופו של יום זה האירוע הגדול שלכם. היה ויש משהו שאתם לא רוצים להתפשר עליו אף על פי שהוא, מפריע לאחרים, אל תוותרו. תסבירו לכל מי שזה מטריד אותו בעדינות שאין מה לעשות ההחלטה שלכם. הקשיבו ללב ובחרו בדבר שהכי קריטי לכם.

אם אתם צריכים מידע חשוב על תחום זה קראו כאן עוד וקדימה לדרך!

כתיבת תגובה