תעריפים ועלויות – אוהל ארועים

זיכרון של פעם בחיים! אם במקרה אתם מתכננים מסיבה גדולה ונשבר לכם ממסיבות משעממות, אתם יכולים לרפרף בפוסט שהבאנו לכם. אנו נציג מתכון נהדר לארוע אלוהי שיישאר בזיכרון של האנשים ויותר חשוב מזה שייאשר בלב שלכם.

אז איך מתכננים אירוע?

ראשית, כמו שמרביתכם מודעים לעובדה, חשוב לבחור מקום לארוע במסגרת התקציב שהוחלט עליו. לאחר שהפרק הזה נשלם עומד בפניכם הפרק החביב והמשמח של להחליט איך לשדרג את הארוע שלכם ל"הארוע!". תחשבו על אוהל אירועים נקודת פתיחה טובה. נוסף על כך יש מספר רב של אטרקציות מודרניות שיש באפשרותיכם לכלול בארוע שלכם על מנת לשדרג אותו.

הנושא הקולינרי – מעבר לתפריט "first class" שמתאים למרבית האורחים, מומלץ מאוד לשלב דברים טעימים נוספים כדוגמת בר ממתקים או ברד בטעמים. עניין חשוב נוסף בסקטור המזון הוא איכות השירות, חשוב לזכור שאוכל איכותי בלי שירות מוצלח לא ייצור רושם על המכובדים שהזמנתם ובטח לא ייצור את אפקט והרושם ה"OMG!" שלהם ייחלתם.

גזרת המוזיקה – גם בדבר הזה יש מבחר עצום של מרכיבים שיש באפשרותכם לצרף ליום המיוחד שלכם ע"מ לגרום לו להיות לפסטיבל מופלא – די גיי' מעולה, זמרת או שיר מקורי בביצוע שלכם, הכל ליגיטימי שמתכננים שמחות. מה שלא יהיה, אל תשכחו את נושא המימון , כי מאוד קל להזמין להקה מפורסמת שכנראה תעלה לכם כמחצית התקציב של כל הערב.

להוסיף עוד עניין

יש מגוון רחב של רעיונות מגניבים שאפשר להשכיר שבהחלט יתרמו אקשן ושמחה ליום שלכם. מה שכן, בכל דרך שתבחרו חשוב שתזכרו מי הקהל והאורחים שלכם שיגיעו ועל פי המאפיינים שלהם להחליט על האטרקציות. לדוגמא אם מדובר בבת מצווה או בר מצווה- יש אפשרות לשלב חידושים שמתאימים והולמים לגילאי 9-20, לדוגמת קוסם , או הדפסה על ציפורניים, או אם מתכננים ערב רווקים ניתן להזמין ערכת פוקר ניידת או תא הקלטות נייד.

כמובן שיש עוד מספר רב של אפשרויות נוספות. בתחום הארועים של היום יש הכל! לא נורא אם אתם לא מתכננים ארוע באולם ורק בבית, בכל מצב תוכלו לשכור את מרבית השירותים ולהציב אותם בחצר של ההורים או במרפסת הבית.

אם יש לכם התלבטויות נוספות על הרמת ארוע או בכלל על אוהל ארועים אנו ממליצים בחום לחפש מידע באתר שלנו ולמצוא חומר נוסף בנושא.

כתיבת תגובה