תרגום אוטומטי ע"י תוכנת תרגום

תוכנות תרגום

תרגום מילים, משפטים וטקסטים שלמים, הינו צורך יומיומי של רבים, סטודנטים ועובדים הנדרשים להבין תוכן הכתוב בשפות שאינם שפתם, וגם גולשי אינטרנט הנהנים מהתוכן המצוי ברשת שאינו בשפתם. תוכנות ואתרים רבים מספקים לנו שרותי תרגום, חלקן טובות יותר וחלקן פחות. לכל תוכנה יתרונות משלה העשויים  להשפיע על הבחירה בה. כלומר, ישנן תוכנות אשר מתמקדות בעיקר בתרגום מילה ספציפית ללא הקשר שלה לטקסט, ואילו תוכנה אחרת מסוגלת לבצע תרגום משפט שלם, חלקן באיכות טובה יותר מבחינה תחבירית, ואחרות מבחינת דיוק משמעות המשפט. מרבית תוכנות תרגום אלו טובות, וההבדל ביניהן תלוי במטרת השימוש בהן.

תוכנות מילונים לתרגום מהיר

קטגוריה זו מכילה רשימה ארוכה של תוכנות. תרגום בתוכנה זו או אחרת אינו משתנה במידה משמעותית. הבחירה באיזו תוכנת תרגום להשתמש נקבעת בעיקר לפי מחיר החבילה, אך לא רק, היות ותוכנות תרגום אלו שונות, כאמור, בדגש שכל אחת מהן נותנת לאספקט אחר של תרגום משפה אחת לאחרת. כך למשל: תוכנת תרגום  אחת תבלוט במהירות ומסוגלות לתרגם כמות גדולה של מילים, מנגד תוכנת תרגום אחרת שמה דגש על ביטויים וניבים מקובלים לשפה. לכן כפי שצוין קודם, מרבית תוכנות תרגום ומילונים כיום, הן ברמה גבוהה ומספקת, השוני ביניהן טמון ביעד הספציפי של אותה תוכנה. בבחירת תוכנה צריך לקחת זאת בחשבון.

תכנת התרגום המוכרת: בבילון Babylon –

תוכנת תרגום פופולארית המוכרת לרבים. תוכנת תרגום ותיקה שעברה שינויים ושיפורים במהלך השנים. את התוכנה ניתן להוריד בחינם דרך אתר האינטרנט הרשמי של החברה. תרגום דרך התוכנה הוא פשוט וקל, כל מה שצריך לעשות הוא לרשום את המילה בשורת החיפוש של התוכנה והיא כבר תעשה את העבודה בשבילך. בתוכנה ניתן גם לשמוע את תרגום המילה, מבחינה ווקאלית. התוכנה מסוגלת לתרגם בשפות רבות (מעל 75 לפי אתר התוכנה).

לסיכום: מאמר זה חשף את קצה הקרחון של נושא תוכנות תרגום. השוק מרובה בתוכנות תרגום שרובן הגדול טובות. כל תוכנה מספקת תקציר ובו האינפורמציה לגבי תכונותיה. קראו ובדקו האם היא מתאימה למטרותיכם.

translation

כל תרגום מספקת שירותי תרגום בכל השפות והתחומים: תרגום טכני, משפטי, רפואי, תרגום אתרי אינטרנט, ועוד... פנה אלינו לקבלת הצעה משתלמת לתרגום

כתיבת תגובה