מנעולן ופריצת מנעולים

דמיינו את המקרה הבא – אתם מגיעים הביתה בערב מהעבודה, עייפים מאוד מסובבים את המפתח במנעול הדלת עוברים את המפתן, פותחים את האור ואז מגלים שנכנסתם לבית של השכנים בקומה מתחת. מקרים אלה לא קורים כבר שנים רבות בזכות רמת המנעולים הגבוהה אותה מפתחים מנעולנים. הסיבה לפיתוח המנעולים הוא מניעת פריצת מנעולים ופריצה לבתים ככל האפשר.

כאשר אנו חפצים להגן על ביתנו מפריצת מנעולים חשוב מאוד לוודא כי אנו היחידים המחזיקים במפתח. לאחר מעבר לדירה חדשה הזמינו מנעולן שיחליף צילינדר לצילינדר חדש ויביא לכם את כל המפתחות שיש למנעול. בצעו מעקב אחר המפתחות וודאו כי אף אחד מהם אינו אובד אם אינכם רוצים להיתקל בפריצת מנעולים.

פריצת מנעולים הוא תחום בעייתי כי לעיתים אנו נאלצים לבצע פריצת מנעולים בעצמנו יל ידי מנעולן מקצועי ומוסמך. מנעולן מומסמך הוא מנעולן שקיבל אישור והסמכה ממשטרת ישראל והוא בעל עבר פלילי נקי וללא רבב. ההכשרה המקצועית אותה מעניקה משטרת ישראל במסגרת קורס מנעולן לפריצת מנעולים מקצועית אורכת מספר שבועות בסופן מנעולן רגיל הופך מנעולן מומחה לפריצת מנעולים ביתיים, כספות ורכבים.

 מנעולן הוא בעל הסמכות במספר תחומים: 

  • פריצת מנעולים ופריצת צילינדרים שונים כו של דלתות פלדלת, כספות מתוחכמות וכדומה.
  • מנעולן מקצועי יודע להתקין מנעולים ולהחליף מנעולים של דלתות וכספות בין אם מדובר בדלת חדשה או בין אם מדובר במנעול שעבר פריצת מנעולים על ידי פורץ מנעולים שאינו מורשה.
  • מנעולן מקצועי זמין לקהל לקוחותיו שבעה ימים בשבוע במשך 24 שעות ביממה. פריצת מנעולים נדרשת מסביב לשעון, בשעות הקטנות של הלילה כמו בצהרי היום ועל כן זמינות מנעולן לפריצת מנעולים היא חשובה ביותר.

בחירת מנעולים נכונה גם היא עבודתו של מנעולן. ישנן דלתות אשר זקוקות למנעולים חזקים יותר ומתוחכמים יותר מדלתות אחרות. לדוגמא כספת ביתית בה אנו מחזיקים דרכון ומעט כסף זר דורשת מנעול מתוחכם פחות מאשר כספת של סניף בנק. פריצת מנעולים בבנק על ידי מנעולן או פורץ מנעולים שאינו מורשה צריכה להיות הליך מורכב מאוד עד לרמה של כמעט ובלתי אפשרי בגלל סיבות מובנות.

מנעולן יידע גם להמליץ עבור סוג המפתח הרצוי על מנת למנוע פריצת מנעולים. ישנם סוגי מפתחות אשר לא ניתן לשכפל או להעתיק. סוגי מפתחות אלה אינם מתאימים לדירות של משפחות מרובות ילדים שבו רוצים לתת מפתח לכל ילד אלא מתאימים יותר לדירות של רווקים או זוגות צעירים בהם מפתח אחד עבור כל הדיירים מספיק.

לסיכום, עבודתו של מנעולן לביצוע פריצת מנעולים או מניעת פריצת מנעולים אינה פשוטה. למנעולן תחומי אחריות רבים ואין להקל ראש במקצועו ובסמכותו של המנעולן.

 

 

כתיבת תגובה