קייטרינג חלבי עם נגיעות צרפתיות

טקסים חגיגיים רשמיים או מפגשי חברים בלתי רשמים, ערבי השקה, הרמת כוסית, קבלת עובדים או פרידה מהם, מסיבת גיוס או שחרור, מסיבות רווקים ורווקות, ערבי פנויים ופנויות, לכל אלה ולאירועים נוספים רבים מתאים יותר מאחרים קייטרינג חלבי.
העדיפו חברה הקרובה אל מקום מגוריכם ובכך תחסכו את עלויות הדלק שהחברה תגלם במחיר שתציע לכם עבור אספקת השירות.
שתפו את ספק שירות קייטרינג חלבי בתקציב שלכם על מנת לקבל מראש תפריט שיעמוד במסגרת התקציבית שלכם. במידה שהתפריט המוצע לכם יקר יותר מהסכום שהתכוונתם להוציא- אתם יכולים להוריד ממנו מרכיבים שונים.
היו מעודכנים. עקבו אחר ספקי שירות של קייטרינג חלבי המציעים מבצעים והטבות ובדקו את כדאיותם עבורכם. טיפ: אם המחיר המוצע זול באופן מחשיד- סימן שנכון וראוי לחשוד…..
קייטרינג חלבי זה קוד שלנו. תפריט שלא צריך לפרט אותו ולחזור עליו. המלצרית שלנו אינה שוכחת אותו לכן היא לא צריכה להיזכר בו. סלט, חביתה, גבינות, טונה, ריבה, לחם. ארוחה כפרית פשוטה, עממית, במחיר סביר, שווה לכל כיס (ודאי לכיס שלנו).
קייטרינג חלבי הוא הטעם שלנו. הוא הבחירה הטבעית. המתבקשת. אנחנו לא הולכים בגדולות בשום שטח, קל וחומר בקפה הפינתי, השכונתי. ארוחת בוקר בערב. כך תמיד. מדי יום חמישי. טקס שגרתי וקבוע שפותח לנו את סוף השבוע ומאפשר ניצול מיטבי של מגוון המאכלים בביתכם.
מתלבטים באיזה אופן לתת מענה בתחום המזון שאין אירוח בלעדיו?
לרשותכם מבחר בלתי מוגבל של אפשרויות בכלל ובתחום הקייטרינג החלבי בפרט: אם אתם מארחים לארוחה, ניתן לבחור בתפריט איטלקי, לדוגמה, ולהכין ארוחה מלאה ועשירה שאין בה אף לא שמץ-רמז לבשר; אם אתם מארחים "רק לקפה" לרשותכם מבחר עשיר של מאפים מלוחים ומתוקים, מוסים, קציפות, עוגות ועוד; אם אתם מארחים בתפר שבין שעות מקובלות לארוחות (בוקר, צהריים וערב) תוכלו להציע לאורחים שלכם מאכלים חלביים שיהיו גם מעין כיבוד קל, גם לנשנוש וגם ארוחה קלה.
קייטרינג חלבי נכון ומומלץ להרמת כוסית.
לא מעט טקסים קטנים שאין בהם צורך לסעודה כבדה. לא צריך לשבור את הראש כדי להכין קייטרינג חלבי למעמדים שונים של "הרמת כוסיות", לרבות במשרדים שבהם נערכת הפסקה קצרה בעיצומו של יום העבודה, ישיבות וכד' . אנשים עומדים ואוכלים את הכיבוד הקל בעמידה. מנשנשים חטיפים קטנים, כריכונים, מאפים, מנות אצבע שעשויות להיאכל ללא צורך בישיבה סביב שולחן, וזהו יתרון משמעותי.
בתיאבון!
לה אקסלנטה
leeccellente

foodeng1977

קצת עלינו- לה-אקלסנטה מביאה בשורה חדשה בתחום מגשי האירוח ובמתן שירותי קייטרינג לאירועים ,לא חשוב מהו ההיקף המוזמנים, ומהי מהות המפגש, אם פרטית, משפחתית או עסקית אנו מתמחים במתן מענה הולם לצורכיהם של עורכי אירועים מכל סוג.מעוניינים לתת את הטוב ביותר, בלי להתפשר, לספק מזון משובח, טרי וטעים במיוחד יש לכם אפשרות לבחור מתוך היצע רחב ולקבל. שירות אמין ומקצועי במיוחד אתם מוזמנים להכיר את מה שיש לנו להציע.לה-אקלסנטה חרטה על דיגלה סטנדרטים של איכות ברמה גבוהה מאוד, בדגש על סדר המגשים ומראה מרהיב אסתטי ,עמידה בזמנים,ותודעה שירות מהטובות שידעתם. חוויה מושלמת עבור כל אירוע לרגעים המיוחדים של החיים וטעמים בלתי נשכחים .אנו מקדישים את מלוא תשומת הלב והמחשבה מעמיקה למזון ולהרכב המנות שאנו מציעים. בחירה בריאה של רכיבים איכותיים ובטריות מקסימאלית שמביאות לתוצאות מושלמות לכל אירוע .אנחנו מתמחים בארוחות מוכנות, כריכים וסלטים, בין אם אלה מגשים של מלוחים או מתוקים, או סנדוויצ'ים אנו מייצרים הכול בעצמנו, ומחומרי הגלם המובחרים ביותר שאפשר למצוא. כמו כן, אנחנו מקפידים שהן ההכנה והן האריזה יתבצעו בזמן הקרוב ביותר למשלוח, כך שלא ניתן להטיל ספק ברמת הטריות.

כתיבת תגובה