קרבות כלבים – את מי זה משעשע?

כל תקופה עולה איזה סרטון מחריד אחר ברשת המזכיר שקיימת התופעה הזאת שנקראת "קרבות כלבים" .

זה שזה מגיע לפרסום כל תקופה לא אומר שיש עוד אינספור מקרים כאלה שלא הגיעו לתודעתנו. קרבות בבעלי חיים בעיקר בכלבים הפך לשעשוע , מקום טוב לפריקת זעם של הצופים בקרב מקרוב ואף מקור הכנסה מהימורים על הזוכה , מעציב ומזעזע כמה שיהיה כך זה. אין ספק כי מדובר בתופעה פשוט מחרידה שיש לכולנו את אפשרות להשפיע במידה אפילו הקטנה ביותר. לכן, אם יוצא לכם להיתקל במצב בו אתם נתקלים בקרב כלבים, התרחקו מהמקום ופשוט הזמינו ניידת משטרה שתעשה סדר. בהתחשב בכך שמדובר באנשים שמעודדים אלימות לכל דבר, קיים הסיכוי כי מדובר באנשים אלימים מטבעם ולא תרצו להיות אלה שמנסים להיות גיבורים בתוך הסיטואציה. אבל עשו את הדבר הנכון וכן תפעלו לטובת הפסקה של הדבר כמה שיותר מהר רגע לפני שכלבים יפצעו לחינם…

 

למה לא עוצרים את התופעה..?

שאלה שהרבה מאתנו וודאי שואלים אבל ללא ספק השאלה הזאת נתקלת בקירות רבים ואין לה תשובה.
לא על הכל אפשר לדעת, קרבות שכאלה נעשים בצורה שקטה, מחתרתית וסמויה מאוד כמו הרבה דברים לא חוקיים בעולמנו.
גם כלב גדול וחזק שנבחר לקרבות מסוג זה לא יכול לעמוד בתנאי הסבל , ההרעבה , האלימות שהוא חווה כדי להכינו לרגע שהוא נלחם ופורק את זעמו על הכלב היריב וזה כואב אין מילים עד כמה.

שמעתם, הוזמנתם , ראיתם או כל דבר אחר? אל תהססו לפנות !

בגורמי המשטרה יש מודעות גדולה למקררים אלו והם מטפלים במקרים כאלו בדיסקרטיות וביסודיות
אם קיים החשש הקטן ביותר על מידע שכזה חשבו על בעל החיים המיוסר שנמצא שם והצילו אותו בפניה לגורם הרלוונטי.
במידה ולקחתם על עצמכם לסייע לכלב פשוט חפשו ווטרינר בקרבת מקום, פשוט חפשו בגוגל ווטרינר וצרפו את העיר ותמצאו תוצאות רלוונטיות במהירות. לצורך הדוג', חפשו בגוגל ווטרינר בבאר שבע במידה וזו העיר בה אתם נמצאים.
בעל חיים מרגיש וחווה את הדברים הקשים האלו ואין להתעלם מהם, אנו צריכים לדעת שדברים כאלו בדרך כלל נגמרים מאוד לא טוב מה גם שבמקרים ה"כן טובים" שהכלב נשאר בחיים הוא נותר מאוד פצוע וייתכן גם מחוסר איבר אחד או יותר וכמובן לא זוכה לטיפול הולם ועשוי למות מפצעיו כיוון שמארגני הקרב לא יטרחו לטפל בו ויחששו שהמטפל ישאל ויגיע לסיבה שהובילה את הכלב למצבו.

כתיבת תגובה