איך לבחור אלבום הריון

אחת הדרכים הטובות ביותר להציג את תמונות ההריון שלך הנה על אלבום דיגיטלי מקצועי. אלבום מקצועי של הריון ייתן לך יופי של מזכרת מהתקופה הזו ובכלל ויותיר בידייך תיעוד יפייפה של התמונות. האלבומים הדיגיטליים מגיעים במגוון צורות, גדלים, מחירים ואיכויות. מהם סוגי האלבומים השונים?

סוג הנייר ושיטת ההדפסה

בסוגים השונים של אלבום הריון ישנה שיטת ההדפסה הדיגיטלית על נייר רגיל וכן שיטת ההדפסה על נייר פוטו שנחשבת לאיכותית יותר. בשיטה זו משתמשים גם במעבדות צילום לדוגמא, בעוד שבשיטה הראשונה משתמשים יותר בבתי דפוס מקצועיים. בשיטת ההדפסה על נייר הפוטו ההדפסה איכותית יותר ונראית מצויין אך נחשבת יקרה יותר. לעומת זאת שיטת ההדפסה הדיגיטלית על נייר רגיל הנה בד"כ מקובלת יותר אך פחות איכותית- לא ניתן להגיע לתוצאות זהות על נייר רגיל מול פוטו.

עיצוב האלבום

עיצוב האלבום הנו נושא שניתן לדון בו רבות, למעשה קיימים אינסוף עיצובים לאלבומי הריון ולכל צלמת יש את הסגנון הייחודי שלה. כמובן שאפשר ללכת גם על סגנון נקי, כלומר ללא עיצוב מיוחד. חלק מהעיצובים הנם צעקניים מאוד ואילו אחרים מאוד סולידיים. עלייך לבחור בצלמת שמספקת את העיצוב שאליו את מתחברת יותר.

מחיר האלבום

מחירי האלבומים הדיגיטליים נעים בין 150 ש"ח לאלפי שקלים. הכל תלוי כמובן בגודל האלבום, באיכות שלו, בעיצוב ובמספר העמודים שבחרת להכניס לאלבום. כמובן שיש צלמות שגובות מחירים גבוהים יותר וגבוהים פחות אלבומים וכדאי לאתר את הצלמת שנותנת את התמורה הטובה ביותר לכסף.

בסופו של דבר, כאשר את בוחרת את אלבום צילומי ההיריון שלך, מומלץ לשים לב היטב למה שמקבלים בתמורה כלומר לסוג האלבום וסוג ההדפסה עליו, לכמות התמונות והעמודים שנכנסים לאלבום, לעיצוב הספציפי של האלבום שהנו חשוב ביותר לתוצאה הסופית. לגודל האלבום שמתקבל- אלבום גדול מדי יהיה מסורבל ואילו קטן מדי יהיה סתמי. וכמובן שבשורה התחתונה הכי חשוב להשוות מחירים מול התמורה…

בהצלחה