איך להתחיל עם בחורה זו לא תורה מסיני

אם אתה מזדהה עם הכתוב, כנראה לא הכרת את אומנות הפיתוי, כנראה שעוד לא יצא לך לעבוד על ביטחון עצמי ואת הלא ממש יודע מה אתה שווה, אתה לא מבין איך נשים מסתכלות אלייך, אתה לא מבין שלא משנה איך אתה נראה, גבוה, רזה, נמוך או שמן זה משנה מה אתה אומר ואיך אתה מתנהג ברגע המתאים.

אין הביישן למד

איך להתחיל עם בחורה זו לא תורה מסיני, זה פשוט להבין ולהפנים שאתה פשוט מיוחד, זה פשוט לדעת איך להסתכל במראה ולאהוב את מה שאתה רואה, נכון שאולי אותה פייה לא בטוח תרצה להכיר אותך וזה בסדר, אבל אתה מצדך עשית הכל ניגשת וניסת, כי אם לא תנסה איך תדע.

בפעם הבאה אין לא

אל תוותר לעצמך, אתה לא צריך לחכות לראות כמה גברים אחרים יתחילו עם אותה אחת ואתה עומד שם בצד נבוך, אתה פשוט צריך לפעול. אולי אם אתה מרגיש חסר ביטחון עלייך לקרוא על סודות הפיתוי, תתחיל צעד צעד עד שתצבור את האומץ להתקדם לעבר המטרה האמתית.

הרבה פעמיים אנו לא מסתמכים על זיכרון עבר, פעם אחת לא עבד לנו אז גם בפעם הבאה לא יעבוד ואז אתה נכנס למעיין מעגל קסמים שאתה יצרת במו ידייך, אתה אט אט מוריד את הביטחון שלך יותר ויותר, מכאן לעלות יהיה קצת יותר קשה אבל מה שבטוח זה אפשרי.

תתחיל בקטן

קודם נלמד איך להתחיל עם בחורה בפייסבוק, את הלא חייב לדבר, אתה לא חייב להרגיש את הפניפ שלך בוערות, אתה מאחורי הפרופיל שלך, תשיג לעצמך מעט ביטחון, תתחיל לבנות אותו בשלבים (אתה יודע גם רומא לא נבנתה ביום אחד). לאחר שנחול הצלחה מספר פעמים ואולי גם תצא איזו פגישה מעניינת, תוכל להתקדם עוד שלב אחד במדרגה.

הביטחון העצמי שלך

כרגע אנו בונים את הביטחון העצמי שלך שכנראה ניזוק בשנים האחרונות והסיבה לא משנה אלא העובדה שזה המצב כרגע. אך לא לעוד הרבה זמן (כמו שכבר אמרנו מכאן אפשר רק לעלות). אתה מוזמן להכיר את אומנות הפיתוי מקרוב אתה מוזמן להבין גם זה לא קשה לייצור מערכת יחסים וכמה זה קל לדעת איך להתחיל עם בחורה.

בפעם הבאה שתצא לבר או למועדון, אתה כבר לא תעמוד בצד ותראה איך כל הגברים מתחילים עם המסמר של הערב יהיה לך את האומץ לפעול, כאן ועכשיו אחרי שכבר למדת כמה קל זה לדעת איך להתחיל עם בחורה.

כתיבת תגובה