איך מגיעים לתמונות הריון מדהימות?

איך מגיעים לתוצאות מושלמות בתמונות הריון? קודם כל צריך לעשות מחקר שוק נכון. מחקר שוק בתחום של צילומי הריון כולל קודם כל בדיקה על צלמות הריון מתאימות. בהקשר זה כדאי קודם כל לבדוק אצל חברות מי כבר הצטלמה ואצל מי היא עשתה צילומים. אין כמו המלצות של חברות כדי להגיע לצלמת אמינה וטובה. מקור נוסף להמלצות הוא האינטרנט שם ניתן למצוא המלצות על צלמות טובות יותר ופחות למרות שכאן צריך להיזהר כי את לא מכירה את מי שממליצה…

הדבר הבא שיש לעשות הוא לבדוק את התמונות בגלריה של הצלמת. עברי על הגלריות השונות ובדקי לאיזה סגנון צילום הריון את מתחברת הכי טוב. לאחר מכן חשוב מאוד לבדוק את המיקום של הצלמת. לא טוב לבחור צלמת הריון שרחוקה ממך מאוד, מצד שני אל תלכי גם על צלמת קרובה מדי רק בגלל שהיא קרובה ובלי להתחשב ברמת הצילום שלה.

הדבר הבא שחשוב לבדוק לקראת צילום תמונות בהריון הוא מחירון הצילומים של הצלמת. בדקי אם רמת התמחור שלה סבירה ביחס לצלמות אחרות. לדוגמא מחיר סביר לחבילה של שעה נע בין 400  ל- 600 ש"ח. רמת תמחור נמוכה מזה עשויה להעיד לעיתים על רמת צילום נמוכה ואילו תמחור גבוה מדי מעיד בד"כ על כך שבמאמץ לא גבוה אפשר להשיג איכות דומה או טובה יותר בפחות כסף.

לאחר שמצאת את הצלמת שלך יש להתכונן לצילומים. מבחינת ביגוד, רוב הצלמות מחזיקות מלתחה עשירה של בגדים לתמונות נשים בהריון. אם את רוצה להביא איתך בגד מהבית הגיעי עם משהו שחושף את הבטן. אפשר להגיע עם טופ יפה, חולצה מכופתרת פתוחה וכו'. מומלץ להביא גם ג'ינס הריון יפה. מבחינת איפור, התאורה בסטודיו בדרך כלל חזקה מאוד לכן כדאי לשים דגש על מייק אפ וסומק. הגיעי עם שיער מטופח ומסודר כמו שאת אוהבת וכמובן שימי דגש על טיפוח הציפורניים כי גם אותן רואים בצילומים!!