גומיות אימון- חיטוב הגוף באמצעים מוכחים

גומיות אמון- מותחים את השרירים

גומיות אימון הן חלק של ציוד פילאטיס, שבמסגרתו נעשה בהן שימוש רב. נמצא כי עבודה עם גומיות אימון מאפשרת עבודה על כל שרירי הגוף, גם כאלו שלרוב לא נעשה בהם שימוש, או כלל לא, כדוגמת השרירים המקרבים (שריר פנים הירך) ואחרים. בעזרת גומיות אימון ניתן להגיע ולהגמיש כל חלק בגופנו ללא יוצא מהכלל, ובהמשך נמצא כי חלקים אלו נהיים מוצקים יותר, גמישים יותר, היציבה זקופה יותר, וההיקפים צרים יותר, שלא לדבר על חיטוב ועיצוב הגוף בצורה בולטת שלא ניתן להתעלם ממנה.

היתרון של עבודה בעזרת גומיות אימון הוא כי את כל הפעילות הגופנית, ושמירה על כושר גופני, ניתן לעשות גם בבית. אימון כושר בבית מתאים לכל מי שמרגיש שאין ביכולתו להתחייב לימים ושעות קבועים, ומעוניין לבנות לעצמו תוכנית אימונים ביתית בהתאם ללוחות הזמנים שלו. התוכנית של האימונים יכולה לכלול תרגילי בון, גב, ירכיים, ישבן וזרועות, ובקיצור, הפעלה של כל הגוף בצורה אחידה, העמס משקלים שונים ומשתנים בהתאם לדרגת הקושי הרצויה ובהתאם למטרה הרצויה, ועוד. הכנסת האימון אל תוך הבית יכולה לעודד מוטיבציה ואימון בזמנים שאינם קונבנציונליים כמו שבתות, לילות ומוקדם בבוקר, לפני היציאה לעבודה.

גומיות אמון- התוצאות לא מאחרות להגיע

שימוש עקבי באותן גומיות אימון נפלאות, מביאות לתוצאות זהות לאימון פילאטיס מכשירם בסטודיו פילאטיס. ההבדל הגדול הוא האימון האינדיבידואלי, עם תוכנית שבניתם וטובה לכם, ובבית. תגלו כי אימון גופני עם שימוש בגומיות אימון יביא לתוצאות מפתיעות ומהנות: שיפור משמעותי של הכושר הגופני, חיטוב ומיצוק כל שרירי הגוף באשר הם, הצרת היקפים, ומיצוק והגמשת השרירים, כך שייראו מתוחים ויפים ולא רופסים. הבטן תהיה שטוחה יותר, הישבן מוצק יותר, וגם היציבה של גופכם תהיה זקופה יותר, ועם פחות כאבים בשכמות, בכתפיים ובצוואר. זהו סוג של פעילות אנאירובית בטוחה, נוחה, ועם בנייה ועיצוב של הגוף, ממש מחדש. תרגילים באמצעות גומיות אימון הם דרך שמטרתה אינה הרזיה ושריפת שומנים, אלא עובדת על מתיחות והפעלה של שרירים בגוף, גם כאלו שהיו רדומים זמן רב.

כתיבת תגובה