ג'ל לק – עמיד לאורך זמן

עולם הקוסמטיקה והטיפוח מתפתח כל הזמן, והיום, ניתן ליהנות ממגוון טיפולים חדשניים. אחד מהטיפולים הללו הינו ג'ל לק. מדובר על לק אשר עשוי מג'ל.  בניגוד למריחת לק רגיל, מחזיק הג'ל זמן רב – בערך כשלושה שבועות, והוא עמיד, מבריק ולא מתקלף. הלק מיוצר מג'ל טהור אשר נצמד לשטח הציפורן ומכיוון שישנם גוונים רבים, יכולה כל לקוחה לבחור לעצמה את הגוון המתאים ביותר. עם הג'ל לק ניתן לשטוף כלים ולנקות את הבית ללא כל חשש שהוא ירד או יתקלף. נוסף על החידוש המהפכני הזה, תוכלו ליהנות מעוד מגוון טיפולי יופי. את הטיפולים יש לבצע אצל קוסמטיקאית מנוסה ומיומנת, כך תוכלו להיות רגועים.

קוסמטיקאית טובה הינה בעלת מקצוע נחמדה, נעימה, מוסמכת, נקייה, מסודרת ובעלת יד טובה ומדויקת. כמו כן, צריכה הקוסמטיקאית להיות מעודכנת לגבי המכשור והטיפולים החדישים ביותר אשר נמצאים בשוק.

ג'ל לק – ועוד מגוון טיפולים

הקוסמטיקאית תוכל להעניק לכם מגוון טיפולים כמו למשל – טיפול בניית ציפורניים אשר יגרום גם לציפורניים חלשות להראות חזקות, מעוצבות ואסתטיות, טיפול פדיקור מניקור אשר יגרום לכפות הידיים והרגליים שלכם להיות רכות, עדינות, אסתטיות ובריאות, טיפול מניקור Express אשר אורך כ- 15 דקות בלבד ומתאים לאנשים עסוקים. הטיפול ישאיר את הציפורניים שלכם יפות ומטופחות. נוסף על כך תוכלו לבצע הסרת שיער בשעווה, עיצוב גבות, הסרת שפם, טיפולי פנים מגוונים (טיפולי פילינג, טיפולים נגד עור שמן, טיפולים נגד אקנה, טיפולים נגד כתמים וכו').

לאחר שתצאו ממכון היופי אתם תרגישו רעננים, מושכים ואנרגטיים. טיפוח המראה יעלה לכם את הביטחון העצמי ואתם תרגישו במיטבכם. ייתכן ואפילו תתמכרו לטיפולי היופי. אל דאגה, מדובר על התמכרות טובה אשר תסייע לכם. היום, כתוצאה מעליית המודעות, מגיעים אנשים רבים אל מכון היופי ,ביניהם ישנם גברים, נשים, בני נוער ובנות נוער. הקוסמטיקאית המנוסה יודעת כיצד להעניק לכל אחד מהם את הטיפול המתאים.

צרו קשר והתחילו להתיפייף

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי הקוסמטיקאית המנוסה, טיפולי היופי המגוונים, משך הזמן של הטיפולים השונים, מחירם, או במידה ויש לכם שאלות נוספות לגבי בניית הציפורניים, ג'ל לק, פדיקור, מניקור, הסרת שיער בשעווה, הסרת שפם, עיצוב גבות ועוד, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציגה מטעם המכון תחזור אליכם בהקדם האפשרי ותענה על כל השאלות שלכם בהרחבה, סבלנות ונימוס. אל תהססו, צרו קשר ואולי תצליחו למצוא תור להיום (הקוסמטיקאית הינה בעלת מקצוע גמישה ביותר). התחילו לטפח את עצמכם במכון היופי אשר נמצא בהוד השרון, לא תאמינו כמה טוב זה יעשה לכם, לגוף ולנפש.

כתיבת תגובה