הסרת שיער בבית השחי

היתרונות של הסרת שיער בלייזר בשחי

עבור הסרת שיער בבית השחי יש פתרונות הרבה יותר קלים מאשר גילוח או שעווה. גילוח אולי לא נראה כמו הרבה טרחה, אבל טיפולי לייזר עבור בית השחי יש לו  כמה יתרונות ברורים. שיער  שעווה בבית השחי, גילוח בית השחי, או באמצעות Depilatories להסרת שיער בבית השחי בא עם מחיר כבד לשלם, סכיני גילוח או קרם גילוח או טיפולי שעווה מקצועיים במידה ומעולם לא גילחת, או עשית שעווה, או השתמשת Depilatories ניתן  לתרגם אלפי שקלים את החיסכון לטווח הארוך. לפי כמה מקורות בריאות, זה הוכח כי לשיער בית השחי יש צמיחה מהירה יותר מאזורים אחרים של הגוף. זו הסיבה מדוע יש צורך בגילוח תמידי. העלות של הסרת שיער בבית השחי, לעומת זאת, נמדתת לא רק בכסף גם בזמן.
זכור כי טכנולוגיית הלייזר היא הסרת שיער לצמיתות. מחקר שנערך לאחרונה על ידי פסיכולוגיה של נשים הראה כי 98% מהנשים מסירים באופן קבוע שערות מהרגליים שלהם ו / או בית השחי, כלומר פתרון קבע יכולה להיות הקלה עצומה על הרוב המכריע של הנשים. גילוח היא מהיר וקל, אבל זה קל לשכוח גם להוריד את השיער, ולייזרים  על שיער בית השחי יכול לעזור לשים קץ לאותם רגעים מביכים.  הסרת שיער בלייזר בשחי מאפשר להיות למשך שנה חלקה ללא שיער, העור סביב, אשר יהיה שימושי במיוחד במהלך עונת בגדי הים. לייזרים מציעים הפחתת שיער לצמיתות לאחר מספר מוגדר של טיפולים, כך שאין סיבה לדאוג ללכת שוב עם שרוולים. אחד היתרונות הברורים של טכנולוגיית לייזר היא ספציפית על בית השחי היא כי הלייזר יכול להיפטר ממראה הצל עבור אלה מאיתנו עם שיער בבית השחי כהה יותר.  הסרת שיער בלייזר בשחי מציעה מראה חלק, נקי.

נקודה של חשש עם הסרת שיער הערווה הן והסרת שיער בבית השחי תמיד היה את המופע של השיער צומח פנימה והגירוי. היתרון העיקרי של לייזר להסרת שיער בבית השחי הוא שזה לא רק מפחית את השערות לצמיתות, אלא עובד לטיפול השיער הצומח פנימה. לייזר מונע שערות חודרניות שנוצרות בזמן גילוח, שעווה, או שימוש בקרמים מקריחים פחות ופחות כמו שאתה עובר את הטיפול בלייזר. מוצרים אלו עלולים לגרום למעשה לשיער לצמוח פנימה והם יכולים ליצור נזק רב כל כך לעור הרגיש בבית השחי. עם זאת, הסרת שיער בלייזר יכול גם להיות טיפול בשיער הצומח פנימה הלייזר ממיס את זקיקי השיער כולו, כולל השורש, המאפשר לאזורים הנגועים להחלים בצורה נאותה וללא כאבים.

כתיבת תגובה